Selasa, Januari 11, 2011

Menyingkap Lagi Kisah Si Jamil Kucing

Alahai lelaki kucing Bukit Bintang. Yang baru-baru ini menghina Melayu dan menyebut Melayu lebih hina dari Yahudi dan lantang mengutuk Sultan Selangor. Akibat kenyataannya, Jamil Kucing yang selalu membuat sarkas ugut derma dengan kucing-kucing di atas scooternya, Jamil Kucing semakin diperhatikan sahabatnya mahupun musuhnya.

Teman yang saksikan sendiri kebiadapannya malas nak ulas banyak mengenai karekter si Jamil di dunia nyata. Tapi teman ulas jugak ler bila dia dengan lebih keras menyampaikan nada jilat bontot Anwarnya dengan bahasa kesat.

Akibatnya, beberapa blog anti Jamil Kucing mula menguak ke permukaan. Blog-blog ini memberikan bukti bahawa Jamil Kucing membela Anwar kerana satu sebab. Jamil Kucing juga adalah pengamal seks songsang!

Walaupun ada blog tersebut sudah tidak digiatkan lagi, seperti arkib di muzium, terpulanglah untuk sesiapa melawat dan mentelaah. Bacaan lanjut di SINI dan SINI.

Jamil sentiasa menuduh orang UMNO yang masuk PKR adalah annoying kerana membawa 'tabiat UMNO' ke dalam PKR. Tetapi dia lupa, Anwar kesayangannya adalah ciri-ciri yang disebutkan olehnya.

Selepas Anwar dipecat UMNO berada dalam keadaan bersih semula sebelum tangan-tangan yang gatal mengotorkannya semula. Tetapi kesinambungan kekotoran Anwar terus melarat ke dalam PKR.

Lihat sebingkis tulisan Jamil Kucing bertajuk Kan aku kata ADA melayu lebih hina dari yahudi !!!!!!

Tapi di malaysia melayu melayu yang suka menyalak macam anjing , selalu berteriak mereka islam, ketuanan melayu, ikut ajaran islam, pemimpin mereka membunuh , merogol berjudi dna minum arak mereka tak berani ambil tindakan malah menyanjung dan menyokong lagi ada. sultan di katakan ketua agama negeri kaki betina , kaki minum , kaki judi kaki pukul di sembah , di sanjung, disokong apa ni??kata agama islam agama suci. habis kenapa hangpa yg mengaku islam tak berani menegakkan yg batil.

Contoh terbaru hangat di perkatakan kes rais yatim merogol amahnya tetapi di tutup kesnya.
kes sultan sebuah negeri melakukan maksiat tetapi tiada polis yg berani mengambil tindakan.

Adakah nak tunggu sampai seluruh malaysia kena tsunami dari Allah baru ko orang nak betul betul ikut jaran islam ke melayu umno celaka.


4 ulasan:

chak lempong berkata...

huiyo.. ni nak kena tindakan cemane pulak ni..

Megat Alam Gempita berkata...

Jamil kucing ni pengamal seks luar tabie yg lebih teruk dari gay...memantat bontot kucing!
Jangan pedulikan sangat dengan manusia munafiq ni, kehidupan songsangnya menyebabkan Allah melaknat beliau, tak de sape nak geng dengan dia, sebab tu dok main kucing jer!

IPOH MALAY berkata...

tapi mulut biadapnya ke atas sultan menjadi agen hasutan yang perlu dipandang berat..

Tanpa Nama berkata...

ASTAGFIRULLAHAL A'ZIM.......sorry out dlu..salah entry aa...