Thursday, May 01, 2008

TUN M KE ALAM BLOG

Selamat Datang di ucapkan kepada Tun Dr. Mahathir Mohamad ke alam blogsphere. Hari ini, 1 Mei 2008, Tun M secara rasminya melancarkan blognya melalui publisiti akhbar Utusan Malaysia. Kehadiran Tun M ke blogsphere amat di nanti-nantikan oleh segenap lapisan blogger. Bagi pemikir yang mempunyai pandangan sealiran dengan beliau, kehadiran beliau ke blogsphere merupakan lengkapnya jentera pemikiran yang menuju ke arah cita-cita dan ketegasan Tun M. Tun di zaman pasca-pemerintahan beliau. Selamat Datang Tun!

We welcomes our all time intelectual leader, Tun Dr. Mahathir Mohamad that officially being a member of the blogsphere on the very dramatic May 1st 2008. Publicize by Utusan Online, it was the moment that long waited by bloggers that never failed to loose faith supporting him alone without a virtualized leader. The machine is now working perfectly for the post-Mahathir era. Welcome Tun.


-IPOHMALAY

Kemunculan yang dinanti-nantikan oleh bloggers yang selama ini menyokong beliau tanpa beliau mengepalai perang di alam siber.

Corak template berlatarbelakangkan putih yang kosong dan tidak dicemari applets tampak elegan sebagai blog seorang pemimpin. Mungkin secara kebetulan, Tun M menggunakan template yang sama dengan blog penulis. :-)

Berita hangat petang 1 Mei 2008. Semakan pada jam 4.15 petang menunjukkan blog tersebut telah dikunjungi 7717 pengunjung manakala 30 minit kemudian, 9347. Hebat! Layari http://www.chedet.com/ !

No comments: