Wednesday, June 29, 2011

Libya Ialah Apa Yang Mereka Ingin Contohi?



Apakah ertinya ini? Mahu negara ini jadi seperti Libya? Provokasi jenis apa ini? Jelas sekali, inilah apa yng dimahukan oleh puak-puak pendukung perhimpunan haram ini. Apa yang mereka mahukan sebenarnya?

Bermula dari mahu membantah SPR dan kini mahu mengikut jejak langkah Libya? Ini adalah cara untuk menjatuhkan kerajaan tanpa kerelaan majoriti rakyat.

Gerakan ini tidak harus dibiarkan. Patutlah unsur komunisme, sabotaj, tukul dan sabit, pantas meresapi pemikiran ahli-ahli gerakan ini.

Mula-mula kita terfikir untuk diam dan lihat. Lama-kelamaan terfikir untuk bersama menentang gerakan ini secara fizikal, kerana binatang-binatang sial seperti penegak agenda kafir ini tidak boleh dibiarkan berleluasa.

1 comment:

Anonymous said...

Pihak Pakatan merasai peluang mereka dalam pilihan raya akan datang adalah tipis.Bahkan untuk mempertahankan kerusi yang sedia ada belum tentu lagi.Pilihan raya Sarawak sebagai pentunjuk.Dari poster slogan bersih 2.0 untuk menumbangkan kerajaan seperti Libya, menunjukkan betapa "undemocratic" and "uncivilised" Bersih 2.0 sebenarnya.Jadi Bersih 2.0 adalah lebih teruk berbanding tuduhan ke atas SPR. Slogan ini juga melambangkan betapa tujuan sebenar Bersih 2.0, bukan untuk membersihkan pilihanraya tetapi untuk mencetuskan huru hara agar kerajaan dapat di ganti dengan campur tangan kuasa asing dan lenyaplah kekuatan Islam di bumi Malaysia. Kerana "Islam is the most fastest growing religion in the world currently", they will take all necessary steps to stop this progress and it so happen Malaysia is the most stable Islamic country. "Berubalah Pemimpin ku dan sedarlah Bangsa ku".