Thursday, January 12, 2012

Cina Tidak Akan Undi BN Dalam PRU 13

Jika tidak semua, 90% Cina tidak akan mengundi BN dalam PRU 13. Berilah mereka USD1,000 setiap seorang sekalipun, mereka telah disogok fahaman bahawa Barisan Nasional dikepalai UMNO. Pakatan Rakyat boleh membuatkan Hasan Ali dipecat.

Tiada orang Islam di kalangan Pakatan Rakyat yang simpati terhadap pemecatan itu. Itu kemenangan moral bagi mereka.

Orang seperti Hasan Ali ini membunuh dunia yang mahu mereka cipta di Tanah Melayu yang bergelar Nan Yang (南洋) atau kawasan Laut Selatan oleh mereka ini sejak sekian lama.

Nanyang juga bermaksud empayar orang Cina yang menduduki bumi Melayu.

Berilah USD1 Trillion untuk sekolah-sekolah Cina sekalipun hingga setiap satunya mencecah awan, mereka tidak akan undi BN kerana hanya DAP yang mampu menunjukkan siapa mengetuai siapa.

Ini adalah hakikat. Bukan fitnah atau hasutan. Malah, Chua Soi Lek sendiri entahkan ya entahkan tidak, memberi undi kepada BN.

Selepas 44 tahun tragedi berdarah 13 Mei, nampaklah akhirnya yang mereka bakal merampas negara ini dengan penuh bijak, atas KEBODOHAN orang Melayu sendiri.

Mari kita lihat fakta apabila Cina kesemuanya mengundi Pakatan Rakyat dan sekiranya dengan cara ini, Pakatan Rakyat merampas Putrajaya :

1. Pakatan Rakyat akan dikuasai wakil rakyat Cina dan negara Malaysia akan diperintah oleh politikus Cina.
2. Buat pertama kali, Perdana Menteri bukan Islam berbangsa Cina akan dilantik.
3. Malaysia akan menjadi negara majoriti orang Islam pertama yang ditadbir urus oleh orang bukan Islam.

Kenyataan ini bukanlah bertujuan menakut-nakutkan. Pepecahan umat Melayu dan penzahiran kuasa DAP yang luar biasa dalam Pakatan Rakyat telah memberi peluang kepada hal ini untuk berlaku.

Adalah untung andai lebih ramai Hasan Ali dapat kita hasilkan kerana mereka-mereka inilah yang mampu melakukan tindakan bagi mengelak tragedi terulung dalam sejarah pemerintahan Melayu selama 600 tahun di negara ini.

Lebih baik lagi andai PAS segera keluar Pakatan Rakyat, dan menyertai Barisan Nasional.

Ini kerana jika PAS keluar Pakatan Rakyat dan membentuk pilihan ketiga dan menjadi pilihan seluruh umat Melayu sekalipun, selagi tidak memperolehi lebih 50% kerusi Parlimen, akan wujud anasir menyatukan Barisan Nasional dan Pakatan Rakyat dalam membentuk kerajaan campuran yang sepertinya, akan menjadikan umat Islam sebagai pembangkang di negara ini.

Tetapi, PAS dalam Pakatan Rakyat hanya membina lebuhraya untuk bukan Islam menakluk pemerintahan negara ini.

Malaysia akan menjadi Kedah yang hanya memiliki seorang ADUN DAP, tetapi kuasanya seperti mempunyai 50% wakil rakyat dalam DUN negeri.

12 comments:

Anonymous said...

Jangan jadi seperti negara Fiji. Ketrurunan India menjadi ketua pemerintah bangsa bumi Fiji seteleh rakyat bangsa Fiji berpecah dalam pilihan raya. Terpaksa tentera mengambil alih demi keselamatan negara Fiji

Anonymous said...

UMAT ISLAM PAS DAN PKR TAHU PERKARA INI. TAPI KERANA SIFAT GILA KUASA, EGO, ANGKUH DAN DENGKI DALAM DIRI, MEREKA SANGGUP BERSUBAHAT DENGAN DAP. KAFIR HARBI YANG SEPATUTNYA MEREKA TENTANG..

ramli said...

Kalau pakatan menang kuasa Melayu cuma tinggal 40% saja.PM mungkin masih Melayu si jubor tu lah siapa lagi.Tapi TPM,menteri kewangan,menteri pelajaran,menteri dalam negeri kemungkinan besar bukan Melayu pegang sebab non malays pegang majoriti kerusi.

Penyokong pakatan yg Melayu tak kisah sebab sifat dengki sesama Melayu yg melampau.Biar kampung tergadai asalkan menang sorak

Ex-Navy said...

aku sokong Tanpa Nama 12 januari 2012.. mmg betul kes di Fiji tu.. bilamana bangsa peribumi tidak dapat bersatu dan membentuk kerajaan.. akhirnya terlepas ke bangsa pendatang Tamil.. Nasib baik la tentera Fiji masih lagi diketua oleh kaum peribumi yang mengambil berat akan hak bangsanya di bumi Fiji.. rampas kuasa demi survival mereka di bumi sendiri!

Anonymous said...

Lebih 50tahun parti melayu terbesar mentakbir negara.Mana dia agenda penyatuan bangsa melayu.Berapa peratus yg telah berjaya ke arah menyatukan seluruh org melayu,kian berpecah ada lah.Sikap pemimpin yg memeritah terlalu lama yg menjadi melayu berpecah kerana perasaan tamak mereka mewujudkan sikap irihati,persaingan,keadilan,hak org melayu dan tangungjwb mereka yg telah lama terabai dll.maka wujudlah pelbagai jenis puak.Ini semua adalah faktor pepecahan org melayu sampai ke hari ini

Anonymous said...

Ya lah , tu. Selepas Yahudi ancaman Illuminati, lepas tu, Kristian, lepas tu Komunis, lepas tu orang Cina.

Bila pulak orang Marikh nak ambil alih Malaysia?

Rekod lama ni dah 54 tahun berpusing-pusing tak henti-henti.

Anonymous said...

tentera perlu bersiap sedia--askar melayu?

Anonymous said...

kalau pembunuhan dibenarkan.. dah lama aku bunuh orang mcm Tanpa Nama 8:39 ni. Tapi baiklah aku undi PR supaya PR menang dan aku dapat enjoy tengok kemelaratan Melayu bodoh dan pukimak di negara ni dari kediaman aku di Satun. Biar kebulur sekor2

Anonymous said...

Sokong Tanpa Nama 9.51 pg 13 Jan!!

Sokong ABAI!!!!



3rd Force!

Unknown said...

Selamat berkempen dan mengundi serta tentukan memilih untuk menjadikan Malaysia sebuah negara yang harmoni dan selamat.Kita boleh berperang dalam fahaman politik tapi jangan sampai begaduh sesama rakyat sendiri.Tiada siapa yang sempurna di dalam dunia ini. Kalau kita kata kita tahu atau pandai, sebenarnya ada lagi yang bijaksana atas dari kita. Langit yang tinggi ada lagi langit diatasnya. Pilihlah Keharmonian sesama rakyat maka datanglah Kesejahteraan sesebuah negara.
Pesanan dari Kopi Bro Ali, Nikmat Kopi yang menjamin isteri selalu tersenyum.
http://kopisaleh.blogspot.com

alfindani said...

Salaam.
Nampaknya bacaan politik tuan sangat tepat! MasyaAllah!

IPOH MALAY said...

as salaam.

alhamdulillah. bacaan ini sebenarnya jawapan kepada 'apa cina mahu'. sebenarnya, 'apa yang kita mahu lagi dari mereka' ..malangnya banyak pihak tak ambik peduli pun. maklumlah, blogger nyamuk mcm saya takde kuasa.