Monday, September 16, 2013

Chin Peng Meninggal Dunia Akibat Sakit Tua Di Bangkok

Hasrat untuk melihat Chin Peng dipertanggungjawabkan atas keganasan Partai Komunis Malaya yang menyaksikan hampir 10,000 orang maut dibunuh Bintang Tiga pada zaman darurat kini terkubur setelah dia, mati kerana sakit tua.

Kematiannya seperti kebetulan apabila ia jatuh pada 16 September yang telah diisytiharkan sebagai cuti persekutuan sejak 2009 sempena memperingati tertubuhnya Malaysia.

Jangan-jangan kematiannya disengajakan oleh para agen pada tarikh ini, sambutan 50 tahun Malaysia tertubuh, supaya mendiang boleh dijadikan bahan politik kenegaraan. Keturunannya di tanah air kini sudah tentu mahu 'bangkai' mendiang dibawa pulang ke Sitiawan.

Ini sangat terbaca.

Jangan sampai cuti Hari Malaysia diraikan di masa depan sebagai 'Hari Hol Chin Peng' oleh penganut komunisme di negara ini.

Chin Peng meninggal dunia pada usia 90

BANGKOK 16 Sept. - Bekas pemimpin Parti Komunis Malaya, Chin Peng yang hidup dalam buangan di Thailand disahkan meninggal dunia di sini, awal pagi hari ini.

Laporan Bangkok Post menyebut, Chin Peng, 90, meninggal dunia akibat sakit tua pada pukul 6.20 pagi di sebuah hospital di Bangkok. - AGENSI

9 comments:

Anonymous said...

Tajuk tu patut nya mampus bukan meninggal dunia

IPOH MALAY said...

stendet la, tajuk sopan sket.. isi dia.. hehe

Anonymous said...

Jangan marah2 kata ulamamuda F**ktulbari, ketetapan allah.

IPOH MALAY said...

ko nak kata apa sebnornye ni?

Anonymous said...

ni baru ketetapan Allah

"Asri (bekas mufti Perlis) tu bapak setan"
- ostad kaunselin tiga pagi

IPOH MALAY said...

SEKURANG-KURANGNYA HARI KEMAMPUSAN CHIN PENG AKAN DISAMBUT DENGAN PESTA SETIAP TAHUN. SEMUA ORANG BERGEMBIRA. TERTUBUHNYA MALAYSIA, MAMPUSNYA SEMBAHAN DALAM DIAM MELAYU PEMBANGKANG.

Anonymous said...

SETUJU Ipoh Malay, kita berpesta di Hari Malaysia, MERDEKA dgn. KEMAMPUSAN chin peng ini!

Memang puak pembela ANJING PENGGANAS KOMUNIS CINA chin peng juga patut digelar ANJING-ANJING/BABI-BABI PENGGANAS!

Patutnya parti SAMPAH DAPSYAITAN/PKR digelar "parti SAMPAH utk. GANGSTERS/PENGGANAS"! Sebab itu, JANGAN bagi peluang lansung pd. DAPBANGKAI/PKR MEMERINTAH Tanah Melayu ini - kerana penjenayah/pengganas akan BERKUASA, termasuk di PENGGANAS KOMUNIS CINA mcm. chin peng-HARAM-JADAH!

Sejarah pengorbanan umat ISLAM/MELAYU dan Bumiputera lain, terutamanya polis/tentera kita (yg. dibunuh dgn. amat kejam oleh MILITIA PENGGANAS KOMUNIS CINA chin peng), akan terus diHINA/diPIJAK/diTENDANG/diGERTAK dgn. undang-undang "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si hipokrit Barat-Zionis (yg. sekutu kuat si DAPSYAITAN/PKR)! Patutnya, chin peng itu dah lama diGANTUNG SAMPAI TERJELIR LIDAH dia, mcm. KATAK, kat Tanah Melayu ini!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

raismazzadam said...

Mulai sekarang 16/9...sambutan dgn lebih byk bunga api dan kegumbiraan...AKHIRNYA MAMPUSSSS JUGA WALI YG DI SANJUNG PR NI....UTK PR JGN KATA BANGKAI....ABU PUN DIHARAMKAN DI MALAYSIA...NEXT LKS....REST IN HELL

Anonymous said...

Hari hol PR akan disambut dengan sembah takzim bakar lilin untuk ke neraka. Tu pun ketetapan Allah juga..