Selasa, September 28, 2010

DAP Rasis Perlu Dimusnahkan

Lim Kit Siang, ketua Cina berhaluan kiri di Malaysia dalam tindak-tanduk dia dan anjing peliharaannya, wajar sedar bahawa DAP bakal dihapuskan kerana sifatnya yang menentang Malaysianisasi.

1. Dia, menyokong anak Cina mempermainkan lagu Negaraku, azan dan mengata dengan perkataan jahat ke atas orang Melayu di negara ini.

2. Dia, tidak memarahi sikap anak Cina yang bersifat biadap ke atas lagu Negaraku dan anak-anak Cina yang tidak mempunyai perasaan hormat.

Hakikatnya, perbuatan ini dalam kata nasionalisma, lebih HINA dan KEJI malah TERKUTUK dari perbuatan contohnya pemimpin Melayu membela mat rempit. Tindak tanduk DAP memusnahkan pembinaan negara.

Wajarkah pemimpin seperti ini wujud di sebuah negara yang sedang dibentuk ke arah keadilan sosial.

Bahasa dan amalan orang Cina perlu dihapuskan sekiranya keistimewaan Melayu mahu ditamatkan. Tetapi puak berhaluan kiri ini masih dibenar oleh undang-undang untuk menyalakan api.

Apakah perlu bagi orang Melayu memohon menjadi ahli DAP dan memusnahkan parti itu dari dalam? Mungkin itulah apa yang patut dibuat pada masa ini.

Namun, buat masa inipun, setelah 2 tahun setengah pilihanraya umum lalu, suara Melayu dalam DAP tidak dipetik untuk memberi pandangan dan ingatan ke atas orang Melayu.

Padahal satu ketika selepas pilihanraya, DAP berbangga dengan ahli Melayu yang bertambah.

Hakikatnya, ramai ahli Melayu tolol dalam DAP mahu bermandi kencing hingga bisu. Ada diantaranya keluar membawa nama "Mangsa Politik Cina Haluan Kiri".

DAP sebenarnya kepala RACISM di Malaysia. Parti ini seharusnya dimusnahkan dan ingatan keras patut diberikan terhadap pihak sebegini.

Hanya dengan itu sajalah UMNO tidak akan mengeluarkan kata-kata bodoh dan tindakan-tindakan tidak waras ketika berhadapan dengan mereka ini.

Rasisme DAP hanya untuk provokasi ke atas UMNO agar bersama bersifat rasis tanpa reti membela diri.

Sedangkan DAP adalah punca rasisme di negara ini. Hapuskan DAP hari ini atau krisis sosial akan berlaku di masa depan.

Cara hapuskannya? Musnahkan dari dalam.