Isnin, April 30, 2012

Pesan rakyat Indonesia kepada kaki BERSIH

Tertarik jugaklah teman bila lihat negara yang taknak kalah dalam segala segi ada juga memiliki rakyat yang sanggup menasihati penyokong BERSIH jalanan yang dikecam segenap lapisan masyarakat Malaysia.


sumanuk1 day ago
Wahai rakyat malaysia. anda sekarang sudah makmur, negara anda boleh dikata bebas dari korupsi. gak usah nuntut reformasi segala. kalau negara anda nanti direformasi dan menjadi seperti indonesia, wah celaka. negara kacau, rakyat banyak yang kelaparan, korupsi merajalela dan dibiarkan. lebih baik anda seperti sekarang saja.

hans1 day ago
Waduh kok ikut2 demokrasi sih pak cik, hancur nanti pak cik kyk indonesia, bersyukurlah dgn ni'mat negara yg makmur lagi aman, jgn ikut indonesia entar korupsi tak terkendali

Orgasm In Peace1 day ago
Yaa elahhh... masa demo reformasi segini doang.... gw yakin malaysia selalu mau lebih dari indonesia... demonya juga dong, kalau malaysia blm jd lautan api, masih kalah deh sama indonesia...



Penyokong Bersih Dimalukan Wartawan Eropah


Kesian perempuan gila ni apabila dia terkedu ditempelak oleh seorang wartawan Muslim Perancis yang mempunyai taraf penduduk tetap di negara ini dalam bahasa Melayu.

Pastinya perempuan ini lebih malu lagi apabila dia tersedar bahawa dia punya bahasa Melayu lebih huduh dari wartawan itu.

Siapa yang patut keluar dari Malaysia? Hahaha!