Jumaat, Disember 30, 2011

Kuasa Rakyat Seperti Dirancang Yahudi

Launglah, daulatkanlah, keramatkanlah ungkapan 'KUASA RAKYAT', 'PEOPLE'S POWER', 'MAKKAL SAKHTI' dalam bahasa apa jua. Tulislah 'Kuasa Rakyat', 'மக்கள் சக்தி', 人民的力量, atau apa sahaja semaksud dengannya, tetapi ketahuilah bahawa menegakkan agenda Yahudi di muka bumi Allah ini tatkala hampir munculnya Dajjal, tidak lain hanyalah menunjukkan kesetiaan diri untuk menjadi barisan tentera Dajjal laknatullah. Mari kita lihat Protocol of Zion nombor 14 :

PROTOKOL NO. 14

2. Pada masa yang sama, kita tidak boleh tidak, memperhebahkan sejarah kesilapan kerajaan bangsa bukan kita yang mencabuli hak-hak kemanusiaan selama berkurun-kurun berpandukan kebengapan mereka untuk memahami apa yang sebenarnya terbaik untuk hukum kemanusiaantatkala mereka terkejar-kejar mendapatkan kuasa rakyat dan langsung tidak sedar bahawa sistem tersebut akan terus mencipta keburukan pada pemikiran, akidah dan sesama manusia.

3. Seluruh gerak usaha bagi kaedah dan prinsip kita adalah berdasarkan fakta bahawa kita akan terapkan kepada mereka tentang lenyapnya hakikat kehidupan yang lama dalam kehidupan sosial terkini.

4. Para filsafat kita akan memperbincangkan kekurangan semua jenis anutan bangsa bukan kita dan tiada siapa yang akan membahaskan anutan kita dengan sebetul-betulnya memandangkan ianya adalah rahsia penyelamat kita yang tidak akan terbongkar pegangannya.

5. Di negara-negara yang dikenali kerana kemajuan dan kemodenan pemikiran, kita telah ciptakan kecelikan pengetahuan yang bersifat tidak masuk akal, kotor dan jijik. Setelah tersuntiknya kuasa kita kelak, kita akan teruskan kewujudannya bagi memudahkan kita mencorak percanggahan melaluiucapan-ucapan, program-program yang akan dilaksanakan oleh ejen-ejen kita yang bertebaran Cerdik pandai kita, yang dilatih mengepalai bangsa bukan kita, akan mereka laungkan ucapan-ucapan, projek-projek, memoir, artikel yang akan digunakan oleh kita untuk mempengaruhi minda bangsa bukan kita, justeru menghalakannya ke arah kefahaman dan pengetahuan yang kita kehendaki.


Tidak diketahui berapa ramaikah umat Islam di Malaysia pernah membacanya dengan terperinci. Untuk menentang dengan kudrat, rasanya, bukan atas keupayaan kita. Hanya kesedaran sendiri yang mampu menjadi penyelamat.
Ketahuilah kita hari ini mengapa PAKATAN RAKYAT yang terlalu TAKSUB dengan " KUASA RAKYAT ". Kerana mereka tidak lain tidak bukan adalah ajen Al Masikh Al Dajal dan para pengikut mereka terdorong menjadi tentera-tentera Dajal tanpa mereka sedar.

Nota : Teks asal protokol ini adalah di dalam Bahasa Inggeris. Untuk membaca keseluruhan 24 protokol tersebut, sila klik di sini

Tiga Belas Iluminati Mahu Gegar Segalanya?


Kita mengetahui 13 adalah angka rasmi gerakan iluminati di dunia ini, yang berpunca dari 13 keturunan Yahudi yang mereka anggap sebagai suci.



Ini pula setiap seorang yang mewakili setiap keturunan Yahudi yang menggerakkan gerakan iluminati Anwar Ibrahim dan menamakan diri mereka sebagai Jingga 13.

Kepahitan Zaman Pemerintahan DAP di Perak VIII

AHAD, NOVEMBER 23, 2008

Ipoh Barat Pembohong

Mingguan Malaysia, Ahad, 23 November 2008

Perak batal ubah nama Jalan Silibin kepada Jalan P. Patto

IPOH 22 Nov. - Kerajaan negeri Perak akhirnya membatalkan cadangan menukar nama Jalan Silibin di sini kepada nama mendiang Pengerusi DAP Perak, P. Patto ekoran kontroversi yang tercetus apabila pelbagai pihak menyuarakan bantahan.

Pengerusi Jawatankuasa Pendidikan, Kerajaan Tempatan, Perumahan dan Pengangkutan negeri, Ngar Kor Ming berkata, kerajaan negeri sebaliknya akan mencari jalan lain yang lebih sesuai untuk dinamakan Jalan P. Patto.

Bercakap kepada pemberita di pejabat DAP di sini beliau berkata, cadangan itu menimbulkan banyak bantahan daripada pelbagai pihak dan keluarga mendiang turut menerima bahangnya apabila menerima cemuhan dan sebagainya.

Sidang akhbar itu turut dihadiri isteri mendiang Patto, S. Mary, 59, dan dua anak perempuan mereka, Shaalani Anne, 27, dan Kasthuri Raani, 29.

Beliau yang juga Ketua Pemuda DAP itu berkata, DAP Perak telah membuat keputusan untuk menamakan sebuah pusat kajian yang akan ditubuhkan parti itu sebagai Pusat Kajian P. Patto dan ia akan beroperasi di Wisma DAP di sini.

"Ia sebagai mengenang jasanya membantu parti itu berkembang di negara ini," katanya.

Sementara itu, Mary merayu orang ramai menghentikan segala tohmahan yang dilempar terhadap keluarganya ekoran hasrat kerajaan negeri menamakan Jalan Silibin sempena nama P. Patto.

- Bernama

Ulasan

Akhirnya, Nga Kor Ming mengakui bahawa M. Kulasegaran adalah pembohong apabila menyebut bahawa 70% penduduk di Jalan Silibin bersikap 'tidak apa' atas cadangannya yang tak sudah-sudah untuk menamakan Jalan Silibin kepada Jalan P. Patto.

Ini merupakan pengajaran buat M. Kulasegaran yang ditempelak oleh banyak pihak sebagai mengulangi 'Kesilapan Kerajaan Barisan Nasional' apabila mengubah nama jalan.

Apapun, yang pasti ialah ia merupakan kegagalan pertama M. Kula setelah menjadi Ahli Parlimen Ipoh Barat untuk penggal kedua. Jika dahulunya, belangnya tidak dipertonjolkan, tetapi apabila Pakatan rakyat mendapat negeri ini, M. Kula mula menjadi kaduk naik junjung.

Bila PAS Lapor Polis Halang Solat Hajat

Pemuda PAS Kedah report Polis untuk halang Solat Hajat.


Memang panas beb di Kedah!! Bukan panas sebab cuaca, tapi panas sebab Pemuda PAS Kedah dah buat satu laporan Polis di Ibu Pejabat Polis Kota Setar untuk halang Majlis Munajat Perdana di Madrasah Salihiah.

Orang nak buat Solat Hajat pun PAS Kedah tak bagi ke? Sampai siap buat report Polis untuk halang solat hajat tu..

Apa kejadahnya islam yang PAS Kedah bawak ni kalau orang nak buat solat hajat pun dihalang? PAS Kedah ni dah hilang akal ke?

Sepanjang gua berpolitik, gua tak pernah dengar lagi Pemuda UMNO atau UMNO sendiri buat report Polis untuk halang bila PAS nak buat solat hajat.

PAS dibiarkan bebas buat solat apa sekalipun malah solat hajat doa pecah perut kat Najib pun tak ada sapa kacau dulu..

Tapi hari ni dah catat satu lagi sejarah dalam PAS bila mana dorang sanggup buat report hanya semata-mata tak mau umat Islam solat hajat untuk selamatkan institusi Islam.

Bangkai punya Pemuda PAS Kedah!!! Gua rasa DAP di Penang pun tak berperangai jijik macam apa yang Pemuda PAS Kedah buat ni..

Elok PAS buang saja perkataan ISLAM dalam parti dorang tu.. Apa yang PAS Kedah buat ni ternyata memang memalukan umat Islam di Malaysia!!


Sumber :Media Permatang Pauh

Kedudukan PAS Kini Di Jari Jemari Zionis

Di mana kedudukan perjuangan PAS hari ini? PAS tidak lagi menjadi parti yang memperjuangkan Islam, malah, menjadi parti yang terang-terangan mengikut syaitan-syaitan iluminati bagi mengheret pengikut-pengikut mereka ke neraka.

Ungkapan 'undi PAS masuk syurga' adalah ejekan dan kutukan tersendiri ke atas hakikat bahawa sebenarnya, mengundi PAS akan mengheret anda ke neraka.

Lihatlah di mana kedudukan PAS hari ini setelah mereka mengangkat komunis sebagai perjuangan mulia dan suci.



Ribuan Melayu Rela Menjadi 'Tentera' DAP Di Perak

Di negeri Perak terlalu banyak tali barut kafir. Sebab itulah mudah untuk Perak jatuh ke tangan British pada tahun 1874 menjadikan ia negeri Melayu pertama yang berjaya dikuasai British.

Pada waktu itu, pendatang Mendailing yang menjadi tali barut mereka dalam menentang pejuang Melayu dan pembesar Melayu. Tapi kini zaman telah berubah.

Hari ini, masih lagi terdapat kejanggalan di kalangan Bumiputra di Perak. Terdapat ramai orang Melayu minum bir di kedai-kedai Cina, ramai Melayu yang menjadi atheist, ada yang menjadi pejuang anti-hadis terulung, malah ada yang menyembah matahari selain dari yang kembali kepada paganisme dan murtad ke agama lain.

Dari sudut politik, ramai orang Melayu menjadi ahli DAP dan kini terdapat ramai Melayu yang bercita-cita untuk mewakili DAP bertanding di peringkat DUN, supaya DAP mampu menakluk kerusi Menteri Besar negeri Perak.

Tidaklah dalam kuantiti yang besar, jika 1% Melayu Perak yang berotak sasau seperti ini dihitung, jumlahnya mencapai 13,000 orang. Itu memang ramai kan? Jika mereka ini bergerak menjadi tentera-tentera kafir harbi, secara zahirnya, boleh terlihat bahawa Kafir Harbi mampu menguasai negeri Perak ini dengan mudah.

Jadi, ketika blog ini tidak lagi memfokuskan tentang keburukan PAS yang telah sepanjang 3 tahun ini diketahui buruknya, Blog ini hanya mahu memastikan bahawa bukan lagi DAP yang akan menguasai negeri Perak.

Namun, DAP tetap mendapat mandat dari pencacai-pencacai berbangsa Melayu mereka yang memang sedar bahawa DAP meletakkan agenda memperbaiki nasib bangsa Melayu itu di tapak kakinya.

Adalah menjadi tanggungjawab setiap umat Islam berbangsa Melayu bagi memastikan negeri ini tidak lagi 'dijajah' oleh dua jeneral DAP negeri yang bersaudara yang menunggang sesiapa sahaja yang mahu mengikut telunjuknya hatta jika seorang ulamak berpakaian zuhud berhati serigala , yang dikenalpasti boleh ditunggangi.

Seperti seorang pengkomen blogger yang takut untuk mempunyai blog, Ex-UMNO, blogger pencacai DAP ini lebih tidak lagi layak ditanggapi dan seperti salah satu komen pada blog yang lepas,

Tanpa Nama berkata...

lebih baik mencacai UMNO yang boleh kita gigit... daripada mencacai DAP yang menggigit kita.. dasar Ex-UMNO yang terlalu bodoh untuk menjadi manusia. sebab itulah gambarnya beruk

30 Disember 2011 8:59 PG

Kafir Pun Menyamar Muslim Demi Perjuangan Kafir

Selain dari orang Melayu sendiri yang menjadi tentera kafir harbi, ada juga bukan Melayu yang menyamar menjadi Melayu untuk menjadi tentera Harbi. Nanti, bukan tentera. Tetapi tenteranita. Yang kita belum jumpa ialah Muslim menyamar kafir demi perjuangan Islam. Lihat 'buah pala' perempuan ini pun 'ulamak' yang bersekongkol dengan kafir mampu meletak lebai di kepala ke tepi.

Siti Justice


Nama Penuh:
Mary Ann Ponusamy

Pekerjaan:
Kerani Litigasi di Pejabat Majlis Peguam, Jalan Tun Perak, Kuala Lumpur.

Maklumat lain:
Menyamar menjadi wanita Melayu Islam dan sering menyeleweng fakta mengenai Islam. Pernah menggunakan nama "Chenta Nadia".


Sumber identiti perempuan di atas : Cucu Tok Selampit

Komeng Desak Skupangduas Memohon Maaf

Kor Ming minta penulis blog mohon maaf

IPOH 29 Dis. - Jika sebelum ini Setiausaha DAP Perak, Nga Kor Ming bertegas akan mengambil tindakan undang-undang ke atas penulis blog Sekupangduas berhubung dakwaan salah guna kuasa, hari ini Ahli Parlimen Taiping itu menukar nadanya apabila meminta penulis itu memohon maaf.

Kor Ming dalam satu sidang akhbar malam tadi berkata, beliau memberi tempoh 48 jam kepada penulis blog tersebut, Ahmad Sofian Yahya, 47, supaya berbuat demikian atau berdepan tindakan mahkamah.

"Sepucuk surat telah dikeluarkan petang semalam menuntut Sekupangduas memohon maaf kepada saya dalam tempoh 48 jam atau bakal berhadapan tindakan di mahkamah," katanya.

Isnin lalu, Kor Ming dalam satu kenyataan menegaskan akan mengambil tindakan undang-undang ke atas Ahmad Sofian, 10 hari selepas penulis blog itu mendedahkan salah guna kuasa dalam pemberian tender melibatkan isteri pemimpin DAP itu ketika pakatan pembangkang mengambil alih kerajaan negeri pada 2008.

Ahmad Sofian dalam blognya di http://www.sekupangduas.blogspot.com pada 16 Disember lalu memuat naik beberapa salinan dokumen yang menunjukkan berlaku salah guna kuasa dalam pemberian tender menjahit sut Ahli Majlis Bandaraya Ipoh (MBI).

Dokumen itu mendedahkan Ethan dan Elton, syarikat yang mana isteri Kor Ming, Wong Seow Ching sebagai seorang pengarahnya memenangi kontrak tersebut walaupun menawarkan harga lebih tinggi berbanding pembida lain.

Blog tersebut juga mendakwa, kontrak untuk 24 sut rasmi itu pada asalnya ditawarkan kepada Goodman Tailor pada 3 April 2008 sebelum diberikan kepada Ethan dan Elton selepas 'dicadangkan' kerajaan negeri ketika itu.

Sementara itu, Kor Ming membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ipoh pagi ini selepas mendakwa menerima sepucuk surat ugutan dan sebutir peluru hidup petang semalam.

Kor Ming berkata, laporan polis itu dibuat kerana beliau memandang serius ancaman tersebut dan mahu polis menyiasat perkara itu.

Semalam, Ahli Parlimen Taiping itu mendakwa menerima sepucuk surat ugutan berisi sebutir peluru hidup yang dihantar ke rumah ibunya di Ayer Tawar dekat Sitiawan.

Beliau memberitahu, peluru hidup itu dibungkus dalam kertas tisu dan akhbar bahasa Tamil.

Bagaimanapun, Kor Ming menafikan pihaknya menuduh UMNO bertanggungjawab atas kejadian itu.

Ya, Ahmad Sofian perlu meminta maaf kepada dua si tamak bersaudara ini dengan ayat berbunyi begini " SAYA MEMOHON JUTAAN AMPUN MAAF TERHADAP SAUDARA NGA DAN NGEH BERSAUDARA KERANA TERPAKSA MENYIARKAN KEBENARAN "