Khamis, Mac 19, 2009

Penyokong PR : Campuran Air Dan Minyak

Kembali menulis setelah berehat kerana menguruskan banyak kerja. Politik itu ditangan kita. Bukan kita ditangan politik. Ini boleh dibuktikan dengan penyokong PR yang tergadai diri, anak bini dan wang ringgit demi politik. Yang kaya pemimpin mereka. Yang bawah jangan kan dapat kuah, mangkuk pun takde.

Ini berkaitanlah dengan keadaan yang dapat dilihat bila kita bertemu dengan penyokong PR yang telah menjadi tentera politik sukarela. Di pejabat-pejabat pun masih ingin bicara pasal politik hingga ramai yang mengambil sikap mengelak golongan PR ini.

Ini mengingatkan saya pada golongan 'pendakwah' MLM dan Forex yang mana pada sekitar tahun 2007, giat mencari pengikut. Perbuatan mereka yang terlalu aktif membuatkan ramai pihak menjauhkan diri dari mereka. Malah, persahabatan yang ingin disambung setelah lama terpisah, putus terus apabila sang pendakwah MLM tersebut tanpa berfikir panjang memulakan bicara yang lama terputus, dengan seruan 'memeluk agama MLM' nya. ( Kristianisasi pun dah macam MLM. AWAS )


Hal ini berulang. Kali ini dari sudut politik. Lihatlah komen-komen mereka di mana-mana. Jika mereka mampu berbicara dengan baik, mungkin dunia terlalu hampir dengan kiamat.

Merekalah tanah dimana pepohon benci dan fitnah tumbuh di bumi Malaysia yang dirahmati ini. Mereka tidak sukakan sebuah rumah yang telah lama memberi lindungan, mereka memilih untuk meruntuhkan dan memanggil kontraktor luar negara untuk membina rumah baru. Akhirnya nanti, kontraktor luar negara dengan kelicikan mereka akan membuatkan mereka sebagai penumpang di rumah sendiri.

Bukankah lebih elok jika mereka hanya memperbaiki rumah mereka dahulu. Tetapi mereka sangat bodoh memikirkan semua itu. Maaf, terkasar bahasa.

Apa yang dihasilkan oleh PR ialah manusia manusia pendengki, pengkhianat dan penentang berkepala batu. Hanya mereka yang benar dan orang lain tidak. Mereka sanggup menjustifikasikan mereka sebagai tentera Mahdi yang menyokong Kristianisasi. Harini ini, kuasa tiada ditangan mereka. Tetapi bila mereka berkuasa, mereka akan bertentangan sesama mereka.

Mereka adalah ibarat campuran minyak dan air. Untuk menghidupkan kereta tak mungkin, untuk minum pun tak mungkin. Mereka adalah defected product yang dihasilkan oleh kilang manusiawi syarikat konglomerat Yahudi.