Isnin, Mac 21, 2011

Anwar Dalam Video Seks Pelacur?

Petang tadi teman tanya kat kawan yang kerja di sebuah syarikat akhbar. Dia tu dulu penyokong Nizar Jamaluddin. Orang Ipoh macam teman. Cuma dia baru grad UM.

Konfirm katanya yang dalam video seks pelacur itu ialah Al-Jubs. Wah, marah sungguh dia pada Anwar. Teman rasa teman pun dah tahu siapa yang main foreign prostitute tu.

Teman keluar ke parking, teman ceritalah pasal perkara ni. Rupanya ada yang bengkeng. Katanya percaya sangatlah benda yang orang boleh buat dekat-dekat pilihanraya ni.

Katanya, sumber mana yang teman dapat?

Marah sangat dia kat teman. Kawan kami sorang lagi yang berstatus lalang pula mula cerita konon Najib tak salah, Rosmah yang salah dalam kes Altantuya.

Teman tanya pulak, sumber mana yang komer dapat.

Nampaknya penyokong Al-Jubs seekor tu terus marah-marah teman katanya, "tengok, kamu kalau pasal Najib, berubah suara. Kalau pasal Anwar bukan main kamu semangat nak kutuk dia."

Teman rasa dia pernah telan air liur Anwar dalam memaner majlis ritual. jadi teman pun kata, "takpe lah, belum sampai roundabout kamu dah kona, teman balik dulu lah.."

Dia ingat teman ni fanatik Najib macam dia fanatik Anwar ke? Dah la rupa macam taksihat, minda pulak kurang sihat. Kesian.