Khamis, April 07, 2011

Betul Ke Itu Anu bin Anu? Tanya Je Si Rasid Tu Ha!

Susah benor gamaknye nak bercerita panjang pasal perut boroi tetek lendut tu kan. Apa tak ditanya jer pada si Rasid.

Siapa Rasid tu. Ala, masseur yang sasa tu ler. Hehe. Dah tentu ler setiap daerah bukit tinggi mahupun rendah dah disukat ye tak.

Bidaah je kalo si Rasid tu tak tahu kan? Awak memang ler tak tahu besor kecik sedangnya perut Anu bin Anu tu kan. Awak maner peronah duduk di Penjara Sungai Buloh 1999 - 2004. Eee.. Simpeaanggg.

Jadi untuk klarifikasi yang jujur lagi sejahtera, elok benor ler si Rasid tu yang buat statement sahih ke tidak kan. Tak kan ler nak tanya adik Sepol kita kan. Sebab belum tentu peronah dilihat tetek lendut perut cembung tu.

Yer lah, kalau adegan terkutuk (tua kutuk) itu berlaku tanpa dibuka baju. Idak ler cam kan?

Jadi, aper tunggu lagi, kita panggil Rasid, kita bakor... kita bakor jer..

Anugerah - Wings



Gatal benor anu nyer yer. Hehehehe.

Pada Suatu Hari Burung-burung Pun Bergembirerr

Lamer benor teman tak update post kan. Yer lah, sementara teman busy ni, kengkawan teman tolong post kan banyak benda dah. Terima kasih la yer. Semoga, Kampung Pisang yang sejahtera ini, terus terpelihara.

Bak kata Labu, dalam pilem Labu Labi, apa kata kita berperang secara halus-halusan, bak dipuput sang bayu. Maka teman pun terjumpalah satu potongan klip video yang menyaksikan detik mula perlawanan Anu bin Anu secara halus-halusan, bak dipuput sang bayu, untuk penilaian jutaan pengadil di luar sana.



Eh, video ni takde la lucah pun, tapi kalau kena delete dek Youtube, itu tandanya ada la pihak yang meroyan kan? Bila meroyan, nampak benor la benda ni betul kan?

Suka teman nak kaborkan ler. Orang kalau bertuala, memang la biasa membuncitkan sikit perut tu dengan sengaja, bagi mengetatkan ikatan tuala tu kan. Cuba ler miker pakai tuala lepas tu tak buat roper itu, dua tiga langkah, lucut le kan.

Memang ler nampak perut longgar yang ditunjuk dek anu bin anu tu nipis dan kurus. Tapi harus di ingat, hasil mentekedarah duit rakyat sepanjang ada kesempatan dulu pun dah cukup membuncitkan si polan itu pada suatu ketika dulu, ketika burung-burung sedang bergembirerrrr. Bila tidak lagi gembirerrrr maka kuruslah ia meninggalkan kantong yang boleh membesar jika didikembungkan bagi mengetatkan ikatan tuala dari terlondeh.


Amboi besaq nya perut masa baru kena sack. Banyak makan rasuah ka?