Isnin, September 12, 2011

Lagi Manipulasi Puak Babi Buta Dalam Pembangkang

Lagi sanggahan membabi buta dan jawapan kepada sanggahan puak-puak babi buta berbaju komunis. Puak babi buta ini MENGELIRUKAN orang yang bodoh macam mereka tentang perjuangan komunis Cina yang berkiblatkan CHINA dengan komunis Melayu yang berkiblatkan INDONESIA. Pada zaman itu, gergasi BLOK TIMUR yang menganut komunisme ialah Russia , China dan Indonesia. SUDAH TENTU INDONESIA TIDAK TERANG-TERANGAN MENYEBUT MEREKA KOMUNIS DEMI MENDAPATKAN SOKONGAN RAKYAT YANG TERDIRI DARI RATUSAN JUTA UMAT ISLAM.

Tapi lihatlah hari ini. Bukankah dasar komunisme pimpinan SUKARNO, pembiaya Melayu haluan kiri yang diagungkan puak babi buta hari ini, yang diubah dan manipulasi, berjaya membuatkan sebuah negara yang berpenduduk Islam seramai 220 juta, atau 85% dari jumlah penduduk, mendabik dada bahawa mereka BUKAN NEGARA ISLAM.



Tanpa Nama berkata...

yg di prtikai kn sjarah bro,knp nk di klentong rkyt dgn sjarah yg di tulis oleh mrk.dlm sjarah penjajah,shamsiah fakeh di kata kn mmbunuh ank ny sndri krn tidak mahu prgrakan mrk di kesan.btul ke?cuba brkunjung ke rmh bkas ADUN BN Sg Manik dn kata kn abg dia pngganas komunis!tngk respon dia.UMNO dr dulu lg tdk prnh mngiktiraf org2 lain slain dr dlm UMNO sbgai pjuang.

11 September 2011 10:49 PM

Padam

Blogger IPOH MALAY berkata...

pala hotak ko.. kalo tak iktiraf.. takkan abdul rahim kajai ngan burhanuddin helmi jadi nama jalan kat taman tun... dorang bukan UMNO pun..

tapi...

dorang bukan penyokong INDONESIA RAYA berteras pancasila.. spt melayu haluan kiri ni...

dorang adalah pro-blok timur .. blok timur adalah komunis...

tolong jgn jadi melayu dan tempurungnya.. buku sejarah tak cukup topik bukan sebab sejarah salah tulis.. tapi sebab menghormati semangat dan dasar-dasar antarabangsa.... rakyat lah yang perlu baca sejarah dan compile untuk dilengkapkan..

sebab tu ayat pertama Allah turunkan ialah BACALAH... bukan DENGARLAH... bila dengar... otak tempurung akan tebal.. tgk org 2 PAS skang cukup... hasil dengar fitnah

ngerti apa nggak lo

12 September 2011 9:18 AM


Ulasan

Terdapat ramai lagi pejuang kemerdekaan yang bukan UMNO dan diiktiraf sebagai pejuang kemerdekaan. Mengapa buta sampai tahap tu? Burhanuddin Helmi bukan UMNO. Malah dia Presiden PAS pertama. Kalau tak diiktiraf, namanya tak diabadikan di jalanraya. Pak Sako bukan UMNO. Waima Datuk Onn Jaafar pun bukan UMNO walaupun dia tubuhkan UMNO! Kesian. Buta semuanya demer ni!