Friday, January 09, 2009

PR Simpan Ramai Penyokong Israel


Tiada apa lagi yang boleh digambarkan dengan keberanian tidak bertempat salah seorang penyokong kuat Pakatan Rakyat yang secara terang dan seronok, menyatakan sokongannya ke atas Israel. Ini hanyalah salah satu dari beberapa individu penyokong Pakatan rakyat yang terang-terang memperlekehkan kesengsaraan rakyat Palestin.

Apa yang pasti, orang-orang Islam dari Pakatan Rakyat yang terkenal dengan sikap menghalalkan apa jua yang memberi manfaat kepada mereka, pastinya ada alasan mereka tersendiri dalam membenarkan perbuatan Yahudi Malaysia ini, yang kini tidur di bawah selimut yang sama dengan mereka.

Alasan mereka nanti, UMNO tak sokong Hamas lah, UMNO itu UMNO ini, yang merupakan setting minda yang telah diterapkan keatas droid-droid PAS dan PKR untuk melawan musuh mereka, padahal mereka tidak mengetahui apa-apa. Sama atau lebih malas dari golongan pemalas membaca yang lain.

Apakah sama mereka yang didatangi penyuntik doktrin dan menerima bulat-bulat sesebuah fahaman yang didakwa penyebar fahaman tersebut sebagai benar, berbanding mereka yang mencari, bertanya, membuka buku, kitab dan rujukan demi mencari sesebuah kebenaran?

Mereka tak mungkin akan melakukan serangan ke atas pihak itu, malah mereka lebih suka untuk mencari alasan untuk menyerang kembali penyingkap tirai kekejian dalam Pakatan Rakyat.

Anda digalakkan memberi komen menempelak pemilik blog tersebut di URL :
http://politics101malaysia.blogsome.com/2009/01/08/support-for-israel-defence-forces/

6 comments:

Panglima Perang Cyber said...

Bos, logo lama tu..boleh tukar sekarang hehe..

Link minta siar juga blog siapa sokong Israel tu..

nak tengok Anwar gumbira ke tidak.

IPOH MALAY said...

oh... saya ketinggalan lah... :)
OK!

odieneology said...

ni link blog yg sokong israel laknatullah tu
http://politics101malaysia.blogsome.com/

Anonymous said...

Eh abang, "satu" tak sama dgn "ramai"

IPOH MALAY said...

tetap ... droid dah datang

changkatlobak said...

anwar ibrahim pun sokong yahudi annapolis ummit

PAS sokong jugak
PKR yang dicucuk hidung apa nak diharap
DAP lagi lah