Rabu, Disember 29, 2010

Nama Menteri 'Main' Amah Dah Meletup Di Indonesia!

Nak tau Menteri mana yang 'tak bermoral' tu? Jawapannya teman dapat di negara sebelah. Di The Jakarta Post. Komen mengenai laser nakal telah melalut. Hasilnya barulah teman nampak nama Menteri yang terlibat dengan skandal seks tersebut.

Teman tak nak komen lebih-lebih. Macam biasa lah kan. seseorang tidak boleh dikatakan bersalah selagi tidak dibuktikan bersalah. Cuma teman nak Menteri ni ditendang secepat mungkin, bersalah atau tidak. Adil atau tak, teman taknak dengar. Lagipun si Menteri ni dah lama sangat. Dari Panglima dah jadi Raja yang tak dianggap.

Mungkin si amah tu memang saja nak mengangkang dengan Menteri tu, teman tak peduli. Yang teman peduli sekarang, nama baik Barisan Nasional. Itu sahaja.

Teman tak mahu harum semerbak parti besar yang memerintah dicemari bau kentut yang mudah hilang tetapi meninggalkan kesan emosi.

joko, surabaya | Wed, 29/12/2010 - 10:12am

Hendro, SUCK IT UP MAN...aceh people care about human rights...where are you on this issue ???TKI RAPED BY CABINET MINISTER OF LAND OF TRULY BULLSHIT ASIA

jalurmenderita, medan | Wed, 29/12/2010 - 10:12am

PAK SBY, you did to saudi and this time DO it to stupid commonality Malaysia ...HOW COULD A CABINET MINISTER RAPED TKI AND GET AWAY FROM IT????????????? We are for HUMAN RIGHTS AND THESE BRAINLESS PEOPLE HAVE no SKULLS....we are the chairman of asean this 2011..bring the regime down and push it to accept RULES OF LAWS and DEMOCRACY...COME ON PAK SBY,,,this is your time to get it done once in for all to show that WE have what it takes to stand up for HUMAN RIGHTS......

haniif, kuala lumpur | Wed, 29/12/2010 - 10:12am

for all supporters. dont balame others before investigate. dont talk too much. please go to this url: http://blog.nuaeman.com/isu-semasa/harimau-malaya-pancaran-laser-dan-lisa-surihani.html more url: http://www.kaskus.us/showthread.php?p=331656985

jalurmenderita, medan | Wed, 29/12/2010 - 10:12am

**** *****, Cabinet minister RAPED TKI...no one cares from BN and the land of truly bulshit asia

Hendro, Banda Aceh | Wed, 29/12/2010 - 09:12am

Oh My God...Indonesians are so RICH, they buy like a Rp. 50.000 ticket and still have money to buy laser pointer?? and I see people every day begging on the streets, colleagues complain on how low their salaries are!! Yet, they spen money in useless things. Laser pointers for a soccer match?? The purpose of Laser Pointers are for PRESENTATIONS!! I LOVE Indonesia with all my heart!! but when it comes to brute force, chaos, and damaging of "PUBLIC" properties, I HATE them for THAT. why can't we be more mature and patient? No wonder we've always been "kicked" around by Malaysia. I so sad for Indonesia. Come on my fellow countrymen, WE CAN DO BETTER.

mz, kuala lumpur | Wed, 29/12/2010 - 09:12am

cheap mentality remains.it may take another century to change their mindset.

Nampak tak? Tak nampak? Jadi KLIK SINI. Teman tak bersalah. Ini bukan fitnah teman. Teman tak tuduh siapa-siapa. Teman adalah pelapor yang jujur je. Jadi, fikirkan lah yer. Kalau tak buat, sila buat penafian terbuka.

Tidakkah menjadi sesuatu yang memalukan sekiranya media sebelah bakal menjadikannya fakta yang digunakan untuk menyerang negara ini? Sebelum api dalam sekam menjadi api menjulang, sila turunkan hujan lebat mencurah.

4 ulasan:

Ular Menyusur Akar berkata...

Talek-punye talek, yang pecah lubang pun rakyaat Malaysia juga. Mungkin orang kampong dah tau kot....

Rakyat Malaysia bakar apa, mungkin rakyat Malaysia di sana yang terpaksa menanggunnya. Mudah-mudahan mereka selamat.

agbr47: Selagi yang di perkosa boleh terima, lepaskan aje secara teknikal, he..he....

Tanpa Nama berkata...

masa sedap tak bising2 pun...
perempuan indon ni kalo pasal mengangkang merekalah yang terbaik.
lihat jer lah berapa banyak rumah tangga orang yang ambik indon jadi orang gaji bercerai berai.
dilayan baik macamana pun,ada peluang mereka kangkang kat suami majikan.
apa nak kisah..datang jauh2,bersusah payah...tak nak senang ke?.
bukan sakit....sedapppp.
di malaysia nih...perempuan indon paling senang kalau nak dijadikan teman sex,sediakan bilik dan tinggal bersama.
yang dok sibuk2 ni orang kita juga,sanggup pergi jauh2 mencari perempuan tersebut kerana ada agenda sendiri.
aku tak masuk mana pihak..
ada peluang aku pun belasah sama.
ramai perempuan indon kerja western digital sg way yang bolih pakai semalam dua.
nak kepastian...cuba2lah dan rajin2 kepasar malam sg way setiap isnin.

IPOH MALAY berkata...

memang yang kat sg way banyak yang menyundal..

aku rasa maid dia ni yang gatal

Ular Menyusur Akar berkata...

Melalui pengalaman saya menyelesai gejala social pekerja kilang Indon
1. Walaupun ada di kalangan sunah, yang paling bermasalah yang fahaman Muhamadiah.
2. Muhamadiah beranggapan dalam keadaan saperti mereka di anggap sebagai darurat. Darurat di bolehkan melakukan perkara-perkara yang di tegah.
3. Sebelum berangkat ke Malaysia, mereka mendapat bantuan dari dukun. Ada yang mempunyai 3 cincin. (a) Keselamatan (b)Pelembut hati (c) Pelaris.
4. Mereka datang ke Malaysia memang untuk mencari wang. Ada yang bergolok gadai dan ada yang berhutang
5. Pusat hiburan memerlukan khidmat mereka.
6. Kakak-kakak sebelum ini dah macam itu. Mereka di minta mengambil adik-adik baru untuk memenuhi permintaan.
7. Seronok, sambil mendapat pendapatan lumayan
8. Yang terlibat dalam kes gejala social ini terdiri angota keselamatan, Pegawai Imigration, Tok Penghulu dan Penguatkuasa jabatan kerajaan selain pusat-pusat hiburan.

agbr47: 12 tahun beb aku jaga mereka.