Friday, January 13, 2012

Malaysia Bakal Sekular Sepenuhnya Di Bawah Pakatan Rakyat


Selain membalas jasa DAP yang menyorokkan kisah aktiviti homoseksualnya (walaupun mereka yang dedahkan semasa dia menjawat TPM), Anwar mempunyai sebab lain untuk menentang Islamisasi negara ini.

Sebab itulah dia mendapatkan teman karib dari Indonesia dan Turki.

Indonesia adalah sebuah negara 90% muslim yang berbangga dengan sekularisme yang menjadi dasar pemerintahan mereka melalui pluralisme Pancasila.

Turki merupakan negara 95% muslim yang mempertahankan sekularisme yang diterap oleh Kamal Attarturk dan menentang keras Islamisasi.

Anwar dalam usahanya, mendapati DAP lah yang paling sesuai untuk disekutukan menentang Islamisasi negara ini. Tambahan pula DAP sanggup melacurkan kehormatan mereka demi menentang Islamisasi ini dengan melupakan perbuatan mereka menjatuhkan Anwar dari kerusi Timbalan Perdana Menteri pada tahun 1997.

Kita perlu waspada kerana sekiranya Pakatan Rakyat menguasai Dewan Rakyat, mereka terlebuh dahulu akan menggantung ahli-ahli Parlimen UMNO seperti mereka menggantung ADUN-ADUN UMNO di Selangor.

Dengan menggantung ahli Parlimen UMNO yang kononnya ketika itu menjadi pembangkang, mereka dapat meminda perlembagaan dan menerapkan sekularisme melalui dasar-dasar yang dirangka.

Anda fikir ini mustahil untuk negara Malaysia yang mempunyai 65% orang Islam? Sesungguhnya Indonesia dan Turki yang mempunyai penduduk Islam lebih 90% telahpun diacu untuk mendiami sebuah negara yang tidak mengiktiraf Islam sebagai agama rasmi.

Undilah Pakatan Rakyat untuk memberikan bala kepada anak cucu kita. Marilah beramai-ramai masuk Parti Ajaran Sesat yang kononya Islam, tetapi hakikatnya sekelompok pengamal 'ajaran sesat' yang mengubah fitrah 'politik berpandukan agama' kepada 'agama berpandukan politik'.

1 comment:

Anonymous said...

aku benci nuar selagi roh bersatu ngan tubuh, selagi terbit matahari, selagi laut xkering, selagi burung berterbangan, selagi dia masih idup... sekian telima kasih.