Friday, April 20, 2012

Anwar Rancang Bazirkan RM 30 Juta Wang Rakyat Selangor

Untunglah Selangor mempunyai Penasihat Ekonomi yang sangat bijak. Tetapi kebijakannya itu ialah untuk menghabiskan wang rakyat dengan cara-cara yang di luar logik dan kebiasaan.

EC: Separate polls in Selangor will cost taxpayers RM30mil

Pakatan Rakyat's proposal not to hold polls for Selangor simultaneously with the next general election will cost taxpayers RM30mil, said Electoral Commission Deputy Chairman Datuk Wan Ahmad Wan Omar. "It's their right to do so as long as they get consent, but what difference does it make to hold the elections later? The rakyat already know the candidates and the policies."

Maka bertambahlah ilmu kita hari ini bagaimana Anwar Ibrahim yang bukan berpendidikan ekonomi itu menambahkan lagi kecacatan kung-fu nya dalam pemerintahan ala Pakatan Rakyat.

Inilah Ketua Pembangkang pilihan Pakatan Rakyat. Inilah orang yang dicanang sebagai Perdana Menteri jika Pakatan Rakyat berkuasa. Inilah dia orang yang menjanjikan RM200 billion yang dijanjikan kepada rakyat yang entah mana celah hendak dikoreknya. Inilah pemimpin yang hanya mampu menipu orang-orang tenging.

No comments: