Selasa, Mac 12, 2013

Taktik Pembangkang Pertikai Undi Pos Ialah Dengan Maki Hamun Anggota Keselamatan



Adakah ini teknik bagi mempertikaikan dukungan penuh ke atas BN oleh pasukan polis dan tentera melalui undi pos? Dengan cara bodoh yang dibuat oleh Nurul Izzah ini, adakah Nurul Izzah tergolong macai UMNO dan pemain sandiwara bikinan UMNO?

Terlalu bodoh untuk tidak memahami kaedah mainan budak mentah seperti Izzah. Tambahan pula dorongan dia untuk bercakap seperti di atas tentulah dari mereka yang hampir dengannya sendiri.

Dengan menjawat Naib Presiden kepada sebuah parti yang bapanya Ketua Umum dan emaknya Presiden, wakil parti anak-beranak ini dengan lantang dan dengan nada yang jelas, membuatkan anggota pasukan keselamatan membenci pembangkang.

Adakah kebodohan sendiri seperti Tian Chua Ham Ka Chan dan Nurul Izzah Ramjadah ini disuruh oleh UMNO? Tentulah mereka yang bodoh akan berkata, Ya.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kali ini bukan pdrm dan atm semua kaum kerabat dan isteri suami akan alih ke BN..ingat dulu RAKYAT marahkan PakLah an kj..itu aja..this time no more ..what we see n hear on the ground

IPOH MALAY berkata...

betol.. PRU2008 kita jangan kira ... teman boleh namakan berpuluh2 kawan teman yg teman sahkan pro govt tapi undi pembangkang kalo tak teman sendiri sebab kebiadaban KJ dan Pak Lah ke atas Tun M. Kesalan bertimpa keesokan harinya melihat negeri Perak direbut oleh 'penjarah' asing berbonekakan puak yang mengotorkan takbir-takbir suci.

cincaluk_ulamraja berkata...

Betul tu bro...aku selama nie memang sokong bn...tapi pru 12 aku pangkah PAS sbb aku angin dgn pak lah ngan kj...dah tu aku angin dgn adun kat tmpt aku nie sbb dah lama pegang dah tu takmo lepas plak...adun skrg zainuddin aku bkn suke sgt pun...sbb tgk aku kat kedai gunting mcm org tak penting dah tu takmo salam pun dgn aku...dia rela salam dgn cina lagi...tapi tak per...itu dulu...sbb nak ajar pak lah yg sengal tu...skrg masa utk come back..yeeehaaaa...go to hell to PKR..PAS...DAP..ini anak bekas polis yg akan memastikan korang di lenyapkan dari parlimen malaysia...ko hina lagi polis dan atm...ini anak bekas polis..aku tau bapak aku susah payah melawan komunis smpi kene tembak...memang baghal tahap cipan PR nie..jom kita bersatu...lanyak PR nie kaw2...jgn bagi muke..

Tanpa Nama berkata...

Ni lagi satu LAMPIR TAHAP BARAL..dia ingat MALAYSIA ni MAK BAPAK dia punya ke apa?BAPAK SETAN..MAK IBLIS..ANAK NYA PULAK DAJJAL...PRU13 NI KAU AKAN TERIMA BALASAN..MULUT MACAM KAUM PONDAN YG X PUAS KOLOM BATANG...

Tanpa Nama berkata...

Jgn bagi lagi puak-puak ni masuk area Ulu Kinta. Kalau masuk, kita halau. bagi muka, last2 kurang ajar..