Khamis, November 28, 2013

Sumpahan Demi Sumpahan Menanti Anjing-Anjing Komunis



Kes Siti Aishah Wahab yang dijadikan hamba abdi oleh 'idola' nya dalam perjuangan ekstrimis merupakan peringatan kepada umat Melayu hari ini yang menonong menyokong komunis tanpa ilmu yang sewajarnya.

Dogma bawaan luar yang asing dalam dunia Melayu, jika dianuti dengan penuh gejolak kekafiran dan penentangan ke atas budaya hidup beragama bangsa ini akan hanya menghukum bangsa itu sendiri.

Siapa sangka jika Khalid Ismath dan Che Gubard yang menjadi ikon komunisme abal-abal negara ini bakal 30 tahun lagi ditemui menjadi hamba dalam jamban mana-mana tokoh kafir komunis yang belum kita ketahui siapa di kalangan mereka satu hari kelak. Hahaha.

Atau tidak nampakkah kita betapa besarnya HARAMJADAH kumpulan yang menggelar sesama mereka 'komrad' ini kerana di manakah sifat 'comrade' pada HISHAMUDDIN RAIS yang sudah pasti tahu di mana dan apa nasib Siti Aishah Wahab, rakannya di London, tetapi memilih meninggalkan nasib wanita bodoh itu dan balik untuk menjadi anjing jalanan di kota Kuala Lumpur.

Tidak ada yang mustahil andai nasib seorang bangsa di kepulauan Melayu ini jatuh hancur lebur andai mereka mula memakai baju komunisme.

Lihat sahaja demokrasi terpimpin negara sebelah yang diketahui mengikut model komunisme. Hasilnya apa? Hari ini rakyat tertindas dengan sistem out-sourcing di bidang pekerjaan. Nasib tidak terbela dan diambil bekerja hanya untuk menanti dibuang bila-bila masa.

Dan apa untungnya bagi Melayu pengikut negara sebelah itu, setelah menyokong PKM dan lari ke China dan Thailand, megahkah mereka berdiri di bumi Nusantara hari ini?

Jangan mohon ditimpa sumpahan dengan menjadi anjing komunis.


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sayang seribu Kali Sayang...pasti ada hikmah nya yg kita semua tidak ketahui

Tanpa Nama berkata...

mmg setiap kejadian ada hikmah yg tersembunyi..tp kes mcm nie buat semak je..tk payah la nk besar2 kn..dia nk jd hamba kepada siapa pn lantak dia laa..org suruh pi belajaq dulu dok sibuk dgn fahaman komunis kau tuh...semaakk la..

Tanpa Nama berkata...

dah berambus ke negara lain, kenapa nak kembali ke malaysia pula? Biar jasad dikandung tanah sekali pun, tak perlu balik ke Malaysia. dulu dah buat taik, kali ni suruh orang cuci taik ko? Untuk penganut PAs mereka sanggup la..