Jumaat, Mac 14, 2014

'Raja Bomoh' mahu tampar Khairy Jamaluddin



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila masa pulak ada jawatan mahaguru sedunia ni siapa yang buat temuduga untuk jawatan ni.Yg aku tahu hanya P Ramlee yang ada tikar terbang.

Tanpa Nama berkata...

tok guru mahagaru tu la yg curi tikar terbang p ramlee .......bengang nya p ramlee sampai bawak ke mati....tak tahu sapa yg curi tikar terbangnya tu.....baru kini tahu sapa yg curik...hu...hu..hu..

Tanpa Nama berkata...

Fuh, tu dia la, anak murid ada 500 ribu. Kuat kencing macam anwar jugak le 'mahaguru' ni...

Tanpa Nama berkata...

jgnla ckp mcm tu, bang jib yg srh si bomoh ni dtg, jgn ckp org lain malu, i pun malu tgk ni kat tv.. huuhuu.. jdi bhn glkan ngra lain..

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa babi nuar yg antar org tua nieh... keje2 cenggini kan kepakaran geng2 pemuja kote bengkok-

Tanpa Nama berkata...

Tolong sesiapa yang boleh bagi tahu kat mahaguru ni yang bukan Khairy saja yang kata bomoh ni buat lawak tetapi serata dunia. Tolong tunjuklah internet kat dia. Dia orang tua tak tahu sekarang ni sekalip mata saja orang boleh jadikan perbuatannya lawak sedunia. Mahaguru buatlah kat rumah sorang-sorang. Kan itu lebih senang?

Tanpa Nama berkata...

tok guru tu kata orang rembau bodoh.....hihihi...rembau most wanted yooo....panggg kasi penampooo...