Selasa, September 16, 2014

Imej anak Cina tidak hormati Negaraku dalam pawagam jadi viral.


Sebenarnya negara tidak perlukan jenis kalangan yang tidak sepenuh hati dalam menjadi warganya. Ramai lagi yang sedang beratur untuk menjadi warga negara ini.

Mereka yang inilah paling wajar dilabel warganegara kelas kedua malah jika di negara kental nasionalisme seperti di Thailand dan Indonesia, mereka akan diludah jika tidak ditegur atau lebih kurang sopan, diterajang terus mukanya.

Tiada yang rasis dalam posting ini kecuali membawa ke mata khalayak sebuah kejujuran pada sebuah hakikat yang terang bahawa segelintir anak Cina di dalam pawagam ini cuba membuktikan sesuatu.

Pembuktian yang jika di Thailand diertikan bahawa mereka memohon dihina, dimalukan , diludah, diejek atau disepak muka mereka.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MANA SUARA LIM GUAN LIM KIT SIANG DALAM PERKARA INI ?
Mana SUARA dap DAN PKR DALAM Hal INI.

Tanpa Nama berkata...

Ni.memang golongan tak sedar diri...sibuk suruh kembalikan negaraku tapi lagu negaraku pun tak hormat...apa punya bangsa lah camni...boleh berambus go to hell...

Tanpa Nama berkata...

Cuba kalau kat Barat buat mcm. ni - dah kena TENDANG dgn puak PATRIOT depa! Kat Malaysia/NEGARA ISLAM saja si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL RASIS PENAKUT ni tunjuk SAMSENG depa!

Baik MAMPOS si PENDATANG SAMSENG RASIS ni dari Tanah Melayu, PUSAKA nenek moyang kita dr. sebelum dijajah si PENGGANAS KAPIR LAKNAT British/ ZIONIS dan mana-mana puak PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL yg. asalnya dibawa si PENJAJAH buas tu!!

Makcik Sambal Belacan.

Tanpa Nama berkata...

babi tetap babi dulu,kini dan selamanya.......

nat13 berkata...

Sebenarnya PRU13 dulu adalah satu kebaikan bagi kita kerana dengan keputusan itu kita tahu dimana duduknya kaum cina diMalaysia ini

Tanpa Nama berkata...

Golongan golongan sebegini adalah ancaman kepada negara. Puak puak cina celaka babi di MAlaysia ni dah sampai mengancam kedaulatan negara, Mereka yang seperti ini semua patut DIBUNUH!

Tanpa Nama berkata...

Patriotism is the last refuge of a scoundrel. - Samuel Johnson

Xphm ? Lu pk la sendiri.