Jumaat, Disember 26, 2014

Kuala Lumpur dilanda hujan lebat, banjir di beberapa tempat.

Rawang, Klang, Kuala Selangor, Puchong, Shah Alam dan PJ berpotensi banjir di beberapa tempat malam ini ekoran hujan yang masih turun selepas dua jam.

Twitter : @nxdiafxuzi

Twitter: @JieAnnee_

Twitter : @idgafayum

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ah Jib Gor,lepas main di Hawaai,terus kan cuti hingga 2 hb 2015.
Kalau pulang cepat esok pun, maka hilanglah peluang gerakan turunkan Ah Jib Gor desak Ah Jib Berhenti.Ini adalah peluang keemasan.
Harap Ah Jib buat keputusan turun segara.
arjuna waspada
changkat lobak

Tanpa Nama berkata...

Awat hang bangang sangat nih.. biaq la dia p cuti.. tu hak dia dan dia ada Timbalan yang mampu uruskan hal negara. Hang ingat Malaysia ni bodoh macam hang ka? Semuga Allah kurniakan kita hati hati yang bersih...

Tanpa Nama berkata...

Hang pulak, pasai apa nk jaga sgt pm najib ni. Biaq pi la org nk pm najib turun. Pm yg paling lemah. Bukan dengaq ckp org yg sokong bn, tp ikut ckp pembangkang. No more yo najib. Bukan benci pm najib tp lebih sayang rakyat malaysia. Hang lagu mana? Kan ka lebih cantik pm dok ada dgn rakyat masa bencana dpd main golf dgn obama...

Tanpa Nama berkata...

biar kan Najib pergi holiday itu hak dia. Hampa yang sokong pembangkang minta lah ABI mai tolong

Tanpa Nama berkata...

orang kl bukan suka najib pun,
amat setuju dengan tanpa nama 12:01 ptg

Tanpa Nama berkata...

Org KL tak suka tapi org negeri lain suka.

IPOH MALAY berkata...

Tamau gado tamau gado