Rabu, Februari 04, 2015

Individu Cina ugut bunuh Ismail Sabri

Beberapa Cina bagaikan  'kebal' terhadap undang-undang apabila dengan bebasnya mengugut untuk membunuh Ismail Sabri Yaakob.





Selain itu pula, seorang individu yang mengaku bergelar Dato, menyeru mereka-mereka yang bekerja untuk orang Cina (yang dituju kepada orang Melayu), supaya berhenti kerja.


Nampaknya pihak berkuasa seolah-olah masih buat-buat tak nampak. Kalau melibatkan orang kita, bukan main.

Namun ada Cina yang rasional. Pastinya dia bukan produk sekolah Cina, kudis yang membarah di negara ini.


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hello cina-cina komunis jangan sebarang cakap... silap hari bulan nanti kita orang bakar lu hidup-hidup tau..

Tanpa Nama berkata...

Mmg betul, kalau melibatkan bangsa melayu CEPAT je tindakan di panggil oleh PDRM...mcm mana pulak kalau cina2 lahanat yg terang2 menggugut dn menghasut?? berbuih la NGO melayu dok demo sana sini baru tindakan tuh ada..kalau tak, hmmm...

Tanpa Nama berkata...

SOLIDARITI untuk Datuk Seri Ismail Sabri.
arjuna waspada
changkat lobak.

Tanpa Nama berkata...

x yah takut sgt dgn cina ni. nk kt gengster cina...melayu pun ada. cina pakai pistol...ramai melayu yg ada pistol. kalu xda undang2 dh lma jdi 13 mei. jgn provoke sgt bangsa cina oiii. setakat nk cri kpla dap mca mlm ni pun blh. elok mampus cepat dr dok buat masalah x habis2. blum kna lg jurus2 batin. kna skali mmg xda ubat. x men la pistol2. pukimak dap...lahanat mca.

pendiri tetap
///jurus acheh///

Tanpa Nama berkata...

cina punya pasal tak perlu buat laporan polis pun polis dah bertindak. Kalau Melayu yang kena, kena buat berpuluh laporan baru ada tindakan walaupun lambat.

Takpelah, kalau permainan tu yang kita kena ikut lepas ni kalau ada isu cina kurang ajar, beramai-ramai la NGO Melayu yang ada ni buat laporan polis. Kalau emel boleh spam, ni spam la laporan polis. Nak tak nak kena buat juga tindakan.