Rabu, April 01, 2009

Polis Beri Amaran : No Altantuya !

Polis Taiping telah mengingatkan pihak-pihak yang berkempen untuk tidak menyentuh tentang kes Altantuya dan kes penyingkiran MB kontoversi oleh Sultan Perak dalam kempen PRK Bukit Gantang.

Penulis berpendapat, larangan ini tidak akan diendahkan kerana siapa ak tahu bahawa Pakatan Rakyat adalah kumpulan samseng penentang undang-undang. Mereka pastinya lebih ghairah untuk melanggar larangan polis supaya sebarang tindakan undang-undang dan pencegahan nanti membolehkan ianya diguna untuk meraih simpati.

Simpati ini diperoleh dari manipulasi yang menutup mata para pemberi simpati bahawa mereka telah memberi simpati terhadap pencabul larangan.

Apabila dituduh Anwar sebagai pelaku homoseks, bersalak-salakan penyokong Anwar membantah dengan mendakwa tiada bukti dimahkamah Anwar melakukan seks luar tabii.

Tetapi apabila angin fitnah bertiup mengaitkan Najib dan Altantuya, mereka-mereka inilah yang menjadi sendi dan tulang bagi fitnah itu tersebar serata dunia tanpa ada bukti mahkamah mahupun sumpah laknat dalam masjid bersaksikan kitab junjungan.

Hipokrit yang tertanam dalam strategi koalisi parti Islam dan parti sekularis yang tempang ini tidak akan dirahmati.

Kemenangan mereka pada PRU yang lalu hanyalah kaedah untuk mengetengahkan satu persatu kecelaruan pentadbiran mereka di mata umum.

6 ulasan:

TokMudim berkata...

Polis Taiping kena tambah lagi larangan kempen : tidak boleh menyentuh tentang amalan rasuah dalam UMNO, ini perkara dalaman parti orang luar tidak perlu masuk campur.


Ada harapan BN menang besor....


Uji minda anda: Maksud ayat dibawah biasa dibaca semasa duduk antara dua sujud. Apakah perkataan yang sesuai untuk ruangan kosong dibawah.

Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,______________ aku, angkatkanlah darjat ku, kurniakan aku rezeki,pimpinlah aku, sihatkan aku dan maafkanlah aku.

PUTRAKENCANA berkata...

Dari dulu hingga kini sikap pemimpin dan pengikut Pas ini tak pernah berubah.

Sikap yang menyimpang dari landasan ajaran Islam yang sebenarnya.

yeopPERAK berkata...

fitnah dalam Pakatan halal tapi dalam Barisan salah...sapa yg nak percaya kat Barisan...Pakatan ni maksum boleh terus ke syurga bila undi mereka kan....

PUTRAKENCANA berkata...

Betoi tu yeopPERAK, Teman sokong bebeno.

Deme maksum, orang lain semuanya tal betoi, deme aje yang betoinya.

Tak sedo duk kat Malaysia ni diatas pemerintahan kerajaan yang terbaik yang menjadikan Malaysia ini aman dan makmur.

TokMudim berkata...

Berkat perjuangan dan pengorbanan Ir. Nizar, hidayah dah tersebar keseluruh alam...manusia berpusu-pusu mencari agama.


Dah uji minda anda. Jangan biar dia berkarat. Mesti berani berubah

Sedingin Salju berkata...

Biasalah depa tu encik. Semua depa buat tu betoi. keluak fatwa merepek pun tak apa. Nak samaratakan agama pun ok.