Khamis, April 29, 2010

Secebis Posting Dari Masa Lalu

Alkisah, dalam bosan-bosan... sajalah saya belek posting lama-lama.Maka terjumpalah posting bertajuk Kebiadapan Kit Siang Ditentang bertarikh 10 Mac 2008. Sepuluh hari selepas PRU12 2008. Dengan bangga seorang Melayu memberi komen :

1 ULASAN:

hafiz said...

bagi saya, perjuangan yang DAP bawa sememangnya Malaysia dari apa yang BN bawa. sebagai ahli DAP melayu, saya sememangnya da meluat dengan sikap kemelayuan yang melampau2 umno dan kejumudan yang terlalu sebahagian besar ahlinya- emosi dan mudah diprovok...memalukan melayu jeeer.. Deris jusoh lebih kurang ajor dan biadap dari karpal dan kit siang yang sememangnya bukan melayu! anta udah lupa? tak kesahlah siapapun memerintah. yang penting kita semua hidop dalam aman selamat dan berkebajikan. apa guna kalaupun 1000 tahun lagi umno a.k.a BN memerintah tapi bangsa sendiri pun tak terbela. UMNO=korup bela perut dan bawah perut je.



Melihat komennya, saya membuka profilnya. Sebab saya pernah baca komen ni dulu. Tapi profilnya tak membantu apa-apa. Tapi kali ini :

Sama ada penyakit atau trend? Idak la teman sior nak siasat dah. Pertama, kecewa. Kedua, _______ (isi tempat kosong).

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam,

dahla lahir tahun hanjeng, perangai pun mcm hanjeng

selera pun mcm hanjeng,

nafsu pun mcm hanjeng,

spesis tak mengenang budi, mcm melepaskan HANJENG yg tersepit

Tanpa Nama berkata...

haha..
ni barua dap adalah gay..
patut la sokong DAP..
nnt gay kat malaysia boleh halal..
dia jatuh cinta dgn anuar kot..
gila byg la ni..
hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

anon ko dah luper ker hanjeng pun takut dgn bayang2 sendiri... wahaha

Tanpa Nama berkata...

Dasar GAY...
Depan belakang sama sahaja

"HIDUP BIAR SEDAP"