Selasa, Mei 18, 2010

Bagaimanakah Malaysia Di Bawah Pakatan Rakyat?









Beginilah keadaannya. Gambar Ihsan TV3.

8 ulasan:

mat sembab berkata...

macam bodoh... skrg malaysia di bawah pemeritahan bn pun dah mmg macam ni!!!

bapak mat sembab berkata...

abah engkau... yang buat jadi macamni adalah pencacai yang diapi apikan oleh orang bodoh..

Tanpa Nama berkata...

Kalau mau tahu cuba rakyat beri kemenangan kepada PR pada Pilihan Raya 13 nanti.Bolih bandingkan... mana yang baik. Nak buat ramalan, susah lah.Belum try belum tahu.

IPOHMALAY berkata...

bila media tak dikawal, penindasan menjadi-jadi, rakyat dialu-alukan berdemonstrasi, inilah jadinya... jadi ambil iktibar apa yang berlaku di thailand

Tanpa Nama berkata...

helooo dah bagi pun PR merintah di 4 negeri. tapi aku tengok sama jer. lagi teruk ada ler.so nak harap negara ini lebih baik kalau PR merintah. hmmm jauh ler. makin runtuh ada. so apa pikir panjang lagi. kick PR out in 2013. kit siang can sleep all the way disiang hari. anwar can be the PM in sg buloh prison. kapal sink can play with his toy wheel chair in feringghi beach. guan eng can stay put in kg buah pala and promised them, when PR menang again kg buah pala will be restored. nik aziz ,,,mamat tua kutuk ni kita sedekah kat dia tiap2 bulan untuk sponsor dia buat umrah/haji. pasal mamat sekor ni kaki terima sponsor.lepas tu boleh lah la maki orang celako celako celako. lepas tu dia boleah taubat lagi pasal tiap bulan kita sponsor dia pegi umrah dan dia boleh taubat. sekor lagi..khalid gereja samad, kita lantik dia jadi imam besar gereja kristian semalaysia.ganti fader puki-ayam yg nak sangat Allah dalam majalah dia tu. tu.

atok mat sembab berkata...

kepala bapak kau pemerintahan bn pun mcm ni! hati kau dah hitam! mata pun dah buta! celik la mata kau seluas-luasnya jangan jd bangang laaa bodoh!!

Tanpa Nama berkata...

mat sembab. sesuai la tu nama ko pun dah sembab. pikiran pun dah sembab, lembab. adik beradik bebal..kena taruk sikit dah memaki orang. tapi aku biasa jer. pasal maki memaki ni memnag budaya orang2 hamPAS, biaDAP dan pakatipu Rakyat. so dia nak maki mak bapak dia pun kitaorang dah tak heran. selamat memaki yer mat semabab lembab lemban..heheheeh

mat sembab bangang berkata...

mat sembab bangang bangang
mat sembab bangang bangang
mat sembab banganggggggggg