Tuesday, December 14, 2010

Anwar-Saiful, Najib-Altantuya, Mana Yang Paling Jelas Terbukti?

Jika Anwar dan para pembasuh punggungnya kesawanan akibat tuduhan tanpa bukti, kononnya fitnah, bagaimana pula dengan tuduhan mereka yang memburukkan Najib?

Beza kes Anwar ialah, perbuatan liwatnya telah menghadirkan Saiful Bukhari yang bersumpah bahawa Anwar memang melakukan liwat.

Manakala kes Najib yang dikaitkan dengan pembunuhan Altantuya, Zulkifli Nordin telah membuat pengakuan terbuka bahawa dia turut dipaksa untuk memfitnah Najib dan Rosmah berkait isu Altantuya.

Jelas dan terang bahawa Anwar tidak boleh menyebut bahawa pertuduhan ke atasnya tidak relevan kerana tiada bukti.

Ini kerana dia dan pengikutnya telah lama bermandi dosa menuduh Najib terlibat dalam pembunuhan Altantuya walaupun Najib telah bersumpah dengan nama Allah, dia tidak tahu menahu tentang Altantuya.

Ayuh Anwar, bersumpahlah bahawa engkau tak melakukannya. Sedangkan peguam gelap yang membunuh ramai orang pun boleh menghapus bukti, inikan pulak perlakuan berjubur.

Soalnya, siapa yang munafik dan hipokrit sekarang? Penyokong Pakatan Rakyat, terutamanya para celaka PAS, harus bertaubat dan sedar bahawa mereka di dalam kesesatan yang nyata.

Tidak perlulah lagi taksub membela Anwar yang jelas munafik dan bersikap celaka.

Saiful Bukhari dan Lee Kuan Yew telah mengakui Anwar berjubur. Zulkifli Nordin telah mengakui bahawa Najib tidak terbabit dengan Altantuya.

Manusia yang boleh berfikir, manusia yang benar-benar beragama, dapat melihat antara yang haq dan yang bathil.

Agaknya penyokong Pakatan Rakyat yang terlalu buta hati ini telah diberi minum air kencing Anwar. Sebab itulah mereka terang-terang dapat dilihat berada dalam kekeliruan yang nyata.

5 comments:

Anonymous said...

kalau anwar cakap dan mengaku dia memang peliwat tegar dan tersiar dalam semua akhbar dan tv di dalam dunia, pengikutnya akan berkata, itu hanya fitnah belaka. dia anugerah tuhan hindu, tuhan kristian dan tuhan budha kepada pengikutnya. sedangkan azizah yg tidur sebantal dan tahu sekeras mana kemaluan anwar pun tak percaya anwar liwat lelaki. tapi liwat isteri tak tahu la pulak kita. memang power anwar, isterinya lentok bila bersama anwar. lelaki yg ingin kawin lebih boleh belajar daripada anwar. isteri akan berkata, suaminya anugerah tuhan ..... ada umphhh. tak perlu tongkat ali atau kacip fatimah.

IPOH MALAY said...

hahahaha... betul betul betul..

Anonymous said...

Anwar kalau bersalah hanya melibatkan liwat, tetapi kes Altantuya, 1 nyawa manusia telah melayang.
Mayat nya diletupkan, hancur berkecai.
Dosa membunuh adalah dosa besar.

Anonymous said...

kalau anwar bersumpah yang dia tak terlibat dalam kes liwat,

aku bersumpah yang aku akan menyokong PKR

....

tanpa nama 23:19
memfitnah tu apa pula hukumnya?
dosa lebih besar dari membunuh, kan?

Unknown said...

Hukum membunuh tidak lah sehingga nabi tak ngaku umat sebagaimana si-peliwat..namun ke dua-dua nya adalah berdosa..elok lah kita jauhi perbuatan mungkar dan syirik...