Monday, December 06, 2010

Queen Elizabeth II Pun Patuh Adab Masuk Masjid

Adakah Cina dan India di negara ni sebiadap perempuan dua ekor tu? Rasanya tidak. Mereka telah lama hidup dengan orang Islam dan menghormati adab dan pantang-larang di dalam masjid.

Tak cukup gambar betina tak bersih, Teresa Cock dan sorang betina senja yang terjerit-terpekik dalam Masjid Negara berbual dengan seorang lagi lelaki tak bersih Tian Chua, dan gambar Michelle Obama yang teman gandingkan untuk perbandingan, teman tunjukkan pula gambar Queen Elizabeth yang melawat Masjid di UAE hujung bulan lepas :

Queen Elizabeth II mematuhi adab masuk masjid di UAE bulan lepas.

Michelle Obama mematuhi adab memasuki masjid di Jakarta bulan lepas.



Terasa Cock dan minachi sorang ni dibenarkan masuk masjid dengan biadab oleh PAS bulan ini.

Hakikatnya ialah, Melayu barua dalam Pakatan Rakyat lah yang meliberalkan mereka. Mereka lah yang mengajar orang Cina dan India supaya bebaskan masjid dari pengaruh Islam dan tata susila yang terpakai.

Selangorian82 said...

wei, tu dekat rak kasut la, bukan tempat sembahyang...dah xde isu ke...wagagagaga.. kalau xde isu, tak payah komen la, buat orang tambah meluat...wagagaga...hidup rakyat!!!


Begitulah komen seorang anak Melayu yang tak pernah masuk masjid di blog The Unspinners. Jika dia selalu ke masjid, pasti dia tahu bahawa ketertiban berpakaian seharusnya adalah untuk KAWASAN MASJID. Bukan di tempat sembahyangnya sahaja. Mungkin dia anak Khalid Samad.

Jika Queen Elizabeth II dan Michelle Obama boleh hormati adab masjid, besar sangatkah celaka barua ini? Mereka besar kepala kerana disokong Melayu barua.

Hina, keji dan sungguh terkutuk Melayu-Melayu barua dalam Pakatan Rakyat. Sudahlah tidak pandai, diperbodohkan pula. Bodoh kuasa dua.

2 comments:

Wake UP! said...

Queen Elizabeth II pun lebih menghormati kesucian masjid dari betina komunis dari DAP.

Khaaakh ptuihh!

IPOH MALAY said...

yes.. dasar komunis celaka... tak beragama.. terasa cock berlindung bawah bendera kristian hakikatnya freethinker... kristian menghormati rumah ibadat agama lain..