Selasa, Januari 10, 2012

Kenyataan Saiful Bukhari Azlan 09.01.2012

Monday, January 9, 2012

Illahi Antal Maksudi Wa Ridhoka Mathlubi

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Seperti semua sedia maklum, keputusan pada hari ini tidak memihak pada saya.

Namun, saya redha dan menghormati keputusan ini. Saya menerimanya dengan hati yang tenang.

Walaubagaimanapun, aduan saya sebagaimana laporan polis yang dibuat pada 28hb Jun 2008 mempuyai Hak untuk di adili hingga ke peringkat Mahkamah atasan. Oleh itu, Saya dan keluarga berharap agar pihak pendakwaraya dapat memfailkan dan membawa kes ini ke Mahkamah Rayuan.

Sebagai hamba Allah, saya percaya bahawa setiap yang berlaku itu pasti ada hikmahnya. Perancangan Allah pastinya jauh lebih hebat dari manusia. Iman dan keyakinan saya pada Allah tetap teguh. Allah Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana.

Akhir kalam, saya ingin mengucapkan ribuan penghargaan kepada semua pihak, yang saya ketahui atau yang tidak saya ketahui yang menyokong dan mendoakan saya selama ini.

Saya akan terus tenang, doa, istiqamah dan sabar. Tidak sesekali saya akan mengalah.

Jika tidak dunia, di Masyar PASTI.

"Cukuplah bagiku Allah (yang menolong dan memeliharaku),
tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia; kepadaNya aku berserah diri,
dan Dia lah yang mempunyai Arasy yang besar." (At-Taubah 9:129)

Kepada Allah saya berserah.

Illahi Antal Maksudi Wa Ridhoka Mathlubi

SAIFUL BUKHARI AZLAN

7 ulasan:

aku berkata...

mase kes jalan pun ko ade hubungan sulit dgn peguam ko..tak tau la ape yang ko dah buat dgn dia..skang ko nak cita pasal ketentuan Allah pulak?....hmm...

IPOH MALAY berkata...

bukti? mahkamah kata bukti takde.. puak umno pun takleh membanjiri jalan mintak anwar disumbat juga ke dalam.... kalo xde bukti, aku pun boleh kata ko ade hubungan sulit ngan opah ko.. setakat kata je la... dosa sama dengan ko ngata orang tanpa bukti.. tapi sekadar contoh, x salah kan? tapi ko menuduh.. x gitu?

Tanpa Nama berkata...

Ya laa apa pun sedap nak cakap hal orang, LIWAT TETAP LIWAT, SEX DGN PELACUR TETAP SEX DGN PELACUR, kalau baik sgt moral dan iman Anwar setinggi Imam Mahdi, letak Pamela ANderson ka letak Model Playboy pun tak akan dia sentuh bahkan lari sambil mengucap panjang, ni tidak dah tahu tak betul dan salah pun sendiri cari penyakit menyondol jugak. Dia ANWAR tarap Imam Mahdi, sesiapa pun orang tahap level kasta rendah tak boleh nak tentang, tak boleh nak cari kesalahan dia walaupun kita tahu dia ada buat perkara tak betul, malangnya Anwar buat kerja terkutuk ni di negara kita kalau lah dia "terkantoi" di negara lain saya rasa "yg jadi mangsa" tu dah lama buat duit buat novel. Wartawan dan rakyat Msia ni kira prihatin dan beretika juga. Mana ko tahu dia ada hubungan sulit, kalau mak ko dok semeja kat kedai kopi dgn jantan caberet berdua pun boleh kata ada hubungan sulit. Kepada penjenayah rogol, bapak datuk yang rogol cucu anak sendiri gunakanlah teknik dan tektik Anwar dgn jgn membela diri atau bersumpah, guna isu DNA tak mahu beri sampel...walaupun terbukti liwat atau rogol itu berlaku cuma dek DNA dgn seorang saja bagi saksi keterangan maka tak cukup sifat dan membolehkan org yg merogol itu dibebaskan...Ya DUNIA INI ANA YANG PUNYA suka hati ANA laaa

Tanpa Nama berkata...

Sabor dik epul ekau panjangkan ke mahkamah rayuan mungkin2 ada hasil. Kalau ada peluang cuba kau ungat kembali selain plastik dan lelaki Y, mana lagi sekurang2nya 2 lagi DNA dari 10 lelaki yg entot ekau. Jangan malu dik! alang2 mandi biar basah dik. Den cayo ekau termasuk perkaso 40 orang tu di masjid. Ekau warak dik den tgk gambar ekau pi haji dan kau mengaku dopan Karpal yg kau pergi sembahyang jumaat walau pun tahan berak 3 hari. sabor dik mahkamah akhirat ado laei pasti ekau tak terlopeh dik!!!

Den berkata...

Doa orang yang teraniaya di makbulkan Allah. Saiful kena banyak berdoa dan bertaubat. Semoga Allah menerima taubat dan doa kamu. Yakin dan Percaya.
Serahkan segalanya kepada Allah.

IPOH MALAY berkata...

menurut kajian salihara (anwar suka la salihara ni) satu dari sepuluh lelaki terasa ingin berjubur / dijuburi.. jangan bicara banyak kerana ahli keluarga anda tidak terlepas akan ini.. syukur saiful bertaubat.. dan lonjaklah gembira kerana Azwan Ali pecinta setia anda penyokong Anwar masih bergelumang anak ikan.. siapa tahu anak anda melanjut hingga ke alam bapok? jangan mempersendakan smpah laknat orang, taubat orang..

Tanpa Nama berkata...

berakhirlah sudah satu sandiwara episode lawak. DNA tu mmg tercemar atau ada mangkuk hayun yg dah bukak. Sabar dik epul. jika berjaya pun kes ini ibarat 1 dlm 1 billion sbb ada sambel dpt diambil setelah 3 hari dan tiada penetrasi. Fikir dik jgn malukan Msia dik. ekau pun dalam masa bicara sempat pula centre dgn DPP perempuan, hai epul2