Selasa, Januari 10, 2012

Perjalanan 'Hidayah' Azwan Ali

SEPTEMBER 2010




Alhamdulillah syukur kehadrat Allah SWT , dengan izinNya Azwan Ali kini sedang menikmati keindahan nikmat nikmat Allah SWT dalam perjalanan umrah yg begitu mengasyikkan . Tidak tergambar dengan kata kata bila Azwan Ali diizinNya menunaikan 9 kali umrah tanpa sebarang dugaan besar. Amin dan terima kasih atas doa semua .

Terlalu banyak hidayah yg Allah SWT limpahkan buat Azwan Ali dan dengan rasminya diumumkan Azwan Ali kini bersara ! Bersara dari penulisan blog ini berkuatkuasa serta merta . Apa juga reaksi , Azwan Ali redha dan pasrah dan percaya Allah SWT punya hikmah hikmahNya.

2 tahun beroperasi , terlalu banyak suka duka yang Azwan Ali lalui. Semuanya indah belaka sekalipun blog ini telah dicemuh hebat segelintir pihak. Azwan Ali mohon maaf dan pada waktu yg sama telah lama memaafkan sesiapa jugak yang terus menghina ! Biarlah Allah SWT juga yang membalas nya . Sumber: Si Laser Azwan Ali


SEPTEMBER 2011



Dalam pada bergurau, Azwan ada berseloroh dengan Anwar kononnya HUDUD tidak boleh dilaksana di Malaysia – sebab akan menyusahkan orang seperti dia. Bila Azwan bertanya dengan Anwar, ‘Betul atau tidak Dato’ Seri?’….Anwar hanya tersenyum sipu dan malu. Kesian Anwar, dengan selamba sahaja dimalukan oleh Azwan Ali. Anwar yang terlampau seronok jumpa Azwan Ali, pakai baju pun senget sebelah….Sumber : Gelagat Anwar


JANUARI 2012



6 ulasan:

usin berkata...

entah bila saiful jentik telur dia ntah, tetiba nk kutuk saiful kena liwat bapak dia. besar punya hidayah jantan separuh ni dpt!!!

IPOH MALAY berkata...

akhir zaman.. akan ada manusia beriman di pagi hari, kufur di petang hari

Tanpa Nama berkata...

bapok senja ni memang lahanat. mulut macam sundal.

Tanpa Nama berkata...

opocot...ko jentik telor aku nyah!!

Tanpa Nama berkata...

anwar x nak bontot azwan coz tak cantik...cam bontot berok...tengok jer dah muntah ...camner nak tarokk...anwar pon ada taste beb......takebeer!!!!

Tanpa Nama berkata...

jangan lah selak kain aku nyah... malu la mak... tak kuasa tau...eh ye ke bontot mak mcm berok