Tuesday, July 10, 2012

Blogger Pembangkang Terbabit Insiden Serangan JPM?



Milo taik ni buat apa kat sana ? Jabatan Perdana Menteri tu..ada liputan fitnah apa beliau d sana ? atau memang beliau kerja d sana atau dia yang terlibat secara langsung dalam serangan tempang ini ? Apakah ada kaitan dengan kejatuhan ranking blog beliau yang semakin suam ? atau beku ? maklumlah blog fitnah mana tahan lama... 

Lihat semula video d atas berulang kali...guna earphone atau headphone dan anda akan lihat ada kebenaran "Lingkaran" ini... 

tq waris..anda hebat !!

HOUSE PK: Ini aku ambik dari blog AAKJ! Patut la Milo Suam yang upload dulu, itu pasal aku pelik macamana si Bapok Suam tu dapat video dulu. Rupanya terancang, siap dapat panggilan telefon dan tukang ambik video kata ya dah kena tembak dah! Satu siasatan terperinci wajib dibuat.

Manakala kat bawah ni pulak petikan artikel dari MyKMU tentang Peguam Pro Pakatan yang bakal menjadikan Ninja Kencing Manis ni sebagai Hero:

INSIDEN yang berlaku di perkarangan Kompleks Jabatan Perdana Menteri (Parcel B) semalam memang tak diduga sesiapa. Aksi bodoh 2 orang yang khabarnya bersekedudukan berakhir dengan salah seorang darinya meninggal dunia. Bagaimanapun itu sebelum mati, dah mati kita takziah pada keluarga terbabit.

Sememangnya resmi orang kita begitulah, sejahat mana, sebenci mana dengan penjenayah itu, bila dah mati, terlupalah kita dengan onar yang dibuatnya yang menyebabkan dia mati walaupun onar itu mendatangkan trauma pada orang yang jadi mangsanya. 


Bacaan lanjut : HOUSE PK

Kisah penyerang yang merupakan seorang blogger : MESIN TAIP BURUK


PERLU DITANGKAP?

2 comments:

Anonymous said...

Ini ke rupa milo suam? cam lembut jer hehehehehe

IPOH MALAY said...

kelihatannya begitulah.. jenis kalo kilas tangan menangis terus ni..