Thursday, November 22, 2012

Anwar Ibrahim Dimalukan Australia, Anwar Mana Reti Malu?


Sudahlah puaknya menggesa Lynas dan aktiviti lombong emas di Raub, yang kedua-duanya dari Australia, ditutup, berani pula menulis surat meminta Australia memerhatikan pilihanraya di Malaysia. Itulah tebalnya muka kedut Anwar Ibrahim.

Menteri Luar Australia, Bob Carr menolak permintaan Anwar Ibrahim supaya Australia menjadi pemerhati pilihanraya di Malaysia.

Beliau menyebut, Australia TIDAK BOLEH dan TIDAK AKAN mempengaruhi corak pilihanraya Malaysia.

Anwar dilaporkan menulis secara peribadi kepadanya meminta agar Australia membantu memastikan pilihanraya umum negara ini bebas dari penipuan dan rasuah.

Anwar juga dikatakan memberitahunya bahawa terdapat penipuan dalam senarai pemilih.

Dia juga mengadu kepada beliau kononnya Suruhanjaya Pilihanraya tidak bebas dan parti pembangkang dipulau oleh media.

Berita selanjutnya di muka depan New Straits Times hari ini.

Hakikat jelas bahawa Anwar Ibrahim yang gemar menjemput campurtangan antarabangsa di negara ini menunjukkan dia sememangnya makhluk perosak yang dipilih orang-orang bodoh.

Carr seharusnya diberitahu bahawa Anwar Ibrahim merupakan perasuah nombor satu ketika berada dalam kabinet dan pada masa ini pun masih boleh dilihat dalam pemilihan partinya sendiri.

Seandainya Australia mahu melihat proses pilihanraya di Malaysia, mata mereka harus lebih tertumpu kepada pakatan pembangkang yang juga tidak kalah hebatnya merasuah orang, hasil dari terangkatnya Bapa Korupsi Negara sebagai pemimpin mereka.

Malah, pihak Australia juga wajar diberitahu bahawa agenda politik benci, politik tak membangun negara dan politik menjahanamkan negara yang diamalkan pembangkang , yang dilihat jelik dan berbeza dengan pembangkang di mana-mana negara, membuatkan mereka kelihatan sendu dan tiada nilai berita tulen yang ada pada mereka.

4 comments:

Anonymous said...

Piece of advice to all PAS members, for the survival of PAS the young generation ought to pass a resolution of no confidence to the current learship led by hadi awang, nik aziz,harun taib, tuan ibrahim,mat sabu, salahudin ayub, mustafa ali. Once these leadeers have been phased out, disengaged and do not associate PAS with DAP & PKR at whatever costs. DAP is a clear-cut kafir harbi, whilst PKR Is promoting pluralism & liberism.

Anonymous said...

orang tua kata, bila seseorang itu telah dilihat kemaluan dia oleh masyarakat umum, bermakna maruah diri dia sudah tiada. bila maruah tak ada lagi, sesorang itu tak akan ada rasa malu untu buat apa saja.

Anonymous said...

Sy xnak ANUwar jadi PM Malaysia...sbb sy xsgp menatap gambar XXXXX dia dgn belalai bengkok akan menghiasi banner atau apa2 saja sbg IKON MALAYSIA nnt....

TIDAK TIDAK TIDAK......

Anonymous said...

BABI ni akan sedaya upaya cari jalan untuk memastikan kemenangan PR dlm PRU 13 nanti....dia akan pusing 360 darjah seluruh dunia utk memberi tahu yg pilihanraya di Malaysia penuh penipuan....
di jangkakan sebaik saja PRU13 selesai dan BN menang majoriti 2/3, BABI ni akan menggerakan seluruh pengikutnya dlm PR utk merusuh....BABI ni akan mengapi apikan pengikutnya yg mereka kena tipu..ini sudah tentu akan menaikkan rasa marah para pengikutnya yg sememangnya bertaraf bahalol & tolol itu...dan mereka mula merusuh....rusuhan pertama akan di cetuskan oleh unit ANAL Parti AJARAN SESAT..Malaysia akan huru hara masa tu....org kaum jawi yg tebal semangat bangsa & agama akan mengambil peluang membalas dendam terhadap para pengikut PR....especially kepada mereka yg biasa makan babi....ini kerana dendam mereka pada masa 13 mei 1969 dulu masih lagi membara & tak pernah padam sampai kini.Banyak babi akan mati pada masa tu...
sekian ramalan dari KIYAI JOYO BOYO....hu..hu..hu..