Sabtu, Disember 01, 2012

Palestin di PBB : Senarai Penuh Dari PBB Negara Yang Sokong, Tidak Sokong dan Berkecuali

Ha. Jangan tanya teman dapat dari mana. Ini kiriman special punya. Tak perlu watermark-watermark bagai lah kan. Dapat pun free. Hehe.


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pelik, dapat rasuah ke ape negara2 kecil ni?? Marshall Islands, Micronesia, Nauru, and Palau..dekat2 dgn Malaysia je pun.

Tanpa Nama berkata...

itukan negara2 proksi amerika, bekas jajahan amerika, dan masih mentekedarah bajet dari amerika. penduduk pun x sampai sejuta. tapi lagi pelik korea selatan bersifat berkecuali, tu yang dipuja2 peminat k-pork.

Tanpa Nama berkata...

der tolong semak negara yang menyokong palestin masuk PBB dan apa terjadi keatas negara yang menyokong palestin... adakah berlaku pergolakkan politik @ ekonomi..... keatas negara yang menyokongnya....