Isnin, Disember 10, 2012

Pelacur Indon Tipu Dakwa Diri Dirogol Polis


Kecoh di Indonesia kononnya polis di Pulau Pinang merogol gadis Indonesia. Segalanya terbongkar apabila perempuan celaka tersebut mengada-adakan cerita dan sebenarnya bukanlah bekerja di kedai makan melainkan bekerja sebagai pelacur. Indonesia yang pelik telah berdemonstrasi di kedutaan Malaysia membela pelacur penipu.


Polis nafi anggota rogol wanita Indonesia

BUKIT MERTAJAM 9 Dis. - Polis Pulau Pinang menafikan dakwaan dua anggotanya merogol dan mencederakan seorang wanita warga Indonesia di Bukit Tengah, di sini semalam.

Timbalan Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Abdul Rahim Jaafar berkata, wanita berkenaan didapati sengaja mereka-reka cerita kononnya dia dirogol dua anggota polis yang menahan teksi dinaikinya ketika dalam perjalanan pulang ke rumah.

Beliau berkata, dakwaan wanita terbabit kononnya dia bekerja di sebuah kilang di negeri itu juga tidak benar kerana siasatan mendapati dia sebenarnya bekerja sebagai gadis pelayan pelanggan (GRO).

"Selain membuat dakwaan palsu kononnya dia bekerja kilang, wanita terbabit juga dikesan memberi keterangan meragukan kerana lokasi dia didakwa dirogol merupakan kawasan tumpuan orang ramai dan dikawal pasukan Skim Rondaan Sukarela (SRS).


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20121210/je_02/Polis-nafi-anggota-rogol-wanita-Indonesia#ixzz2EbcIa4v6
© Utusan Melayu (M) Bhd 



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


Kita dah terlalu `beri muka' kat pendatang Indon. Kat negeri mereka mampus dia berani, begitu juga Thailand..
Dia org tak pernah bersyukur.

Tanpa Nama berkata...

Kalo dah sampai tahap mmFITNAH pasukan keselamatan Malaysia..puak ini mmg langsong xboleh di beri peluang lagi...

Tolongla kjaan...bertegasla krn xkn nak biar maruah negara, maruah pasukan keselamatan negara tercemar...ini mmg penghinaan yg 'overdose'....

Sehinggakn bila Agong kite di INdon sana pon mrk berdemonstrasi ...sesungguhnya msyarakat di sana langsong xbertamaddun...

Tanpa Nama berkata...

kena faham sejak era paklah Polis memang menjadi Target Parti Politik pembankang sebab nak jatuhkan kerajaan Malukan Polis tidak secara langsung kerajaan akan goyang..Kenapa meka tak target agensi lain sebab nya tak ada Nilai Politik, itu aja. Mereka yahu Polis amat setia dgn kerajaan sebab itu mereka gelar Polis Anjing kerajaan.. setia membabi buta, Itu aja..Pada hal jika polis tak buat keja kita orang ingat rumah merekan, keluarga dan business meka pun hancur..sebab itu meka mahu hapuskan undang2 ISA dan Undang pencegahan yg lain agar Penjenayah meningkat rakyat takut akhirnya mereka U Turn kata Polis gagal ,kerajaan gagal..FAHAM TAK

Tanpa Nama berkata...

kpd pihak berwajib, tolong la bertegas dgn org indon bodo ni... dh la dtg merempat kt sini, pastu byk wat jenayah plak...skrg dh pandai fitnah pihak berkuasa msia padahal dia tu yg cr mkn dgn men*****l, dok kata org rogol dia pulak..tlg la deport blk depa ni ke negara asl depa tu..menyusahkn org ja...jgn dibg muka sgt...rakyat depa hina kita ni mcm2,pijak2 maruah negara, takkan masih nk berlembut,berdiplomasi lg kot????

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO berkata...


UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~


Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...