Rabu, Januari 02, 2013

Bila Singapura Mula Main Jahat


Dari sebuah negara yang menekan rakyatnya dalam kebebasan bersuara dan 'mengganasi' pemikiran rakyat dengan ancaman-ancaman sekiranya merakyatnya mengadakan demonstrasi dan protes di jalan, akhbar biadap Singapura, The Straits Times, cuba menyibuk, menghasut dan mewar-warkan laporan palsu yang  menggambarkan kononnya kelibat pukimak-pukimak di jalanan negara ini disokong oleh keseluruhan rakyat.

Adakah ia disokong oleh keseluruhan rakyat? Atau disokong oleh inteligen Singapura yang berusaha untuk menghancurkan negara ini dari dalam dengan bantuan anak haram- anak haram yang bersepah di dalam negara.

Jelas, The Straits Times, tanpa perasaan malu, atau memang akhbar bodoh yang tidak kenal erti malu,  sibuk melaporkan sesuatu kebohongan yang jelas mengusik kedaulatan negara ini, TANPA SEDIKITPUN BERCERMIN DIRI tentang SITUASI DALAM NEGARA SENDIRI.

Situasi dalam Singapura sendiri amat terkebelakang dalam soal demokrasi, sangat kejam dengan membungkam suara mereka yang mahu memprotes melalui ugutan-ugutan ditangkap dan dipenjara.

Atau TEO CHENG WEE , anjing The Straits Times ini sebenarnya adalah anjing DAP juga yang akan menyalak dari seberang tambak? Atau dia anjing pihak intelligent Singapura yang ditugaskan menjadi perosak negara jiran?

Kerajaan perlu memantau dengan lebih rapi kemasukan rakyat Singapura mulai sekarang dan mula mengekori mereka, kerana semakin hari semakin berani pukimak-pukimak negara kiasu ini cuba mencampuri urusan negara ini.

Kirimkan protes anda ke Twitter @STCom . 

Tiada ulasan: