Khamis, Januari 10, 2013

Himpunan Kebangkitan Mana Yang Lebih Baik?



Azhar Idrus andalah contoh agamawan politik yang menunjukkan belangnya. Terbaru dia akan menyertai Himpunan Kebangkitan Rakyat. Teman selalu dengar dia menghina orang yang membuat perkara sia-sia. Teman pun kali ini mengambil kesempatan menghina dia atas perbuatan sia-sia.

Mana lebih baik antara mempersiapkan diri untuk Himpunan Kebangkitan Rakyat dan mempersiapkan diri untuk Himpunan Kebangkitan Dari Kubur? Jawab lah Azhar Idrus. Jika yang kedua itu lebih baik, maka tenginglah kamu memilih yang kurang baik berbanding dari yang baik.

Selain itu, satu lagi perhimpunan kebangkitan yang patut diadakan ialah Himpunan Kebangkitan Waktu Pagi Tapi Tak Dapat Mandi. Himpunan ini juga sangat penting bagi mendesak Kerajaan Selangor membantu SYABAS yang telah mereka lingkupkan dengan air percuma 20m³ selama lebih 4 tahun, tanpa mereka sendiri menanggung subsidi tersebut melainkan membiarkan SYABAS menanggung rugi.

Jangan suka memakai nama RAKYAT untuk dijadikan cawat menutup tokak dan kurap di sekeliling abdomen pemimpin kotor. Pemimpin yang menyemarakkan rasuah satu ketika dahulu. Pemimpin yang gemuk saudara maranya ketika dia masih berkuasa.


Tiada ulasan: