Selasa, April 23, 2013

Ahli Parlimen Gopeng Tuduh Hamidah Cekak Kolar Bajunya

Udah macam cerita keganasan seks pulak dah. Sebab melibatkan lelaki dan wanita. Tapi kes nya ? Apapun siapa tak kenal Lee Boon Chye si raja drama. Penduduk dalam parlimen Gopeng sudah mengetahui cara kerjanya bagaimana. Mereka akan memberi penilaian 5 Mei ini.
Hamidah nafi cekak kolar baju Boon Chye

IPOH 23 April - Ketua Penerangan Wanita UMNO, Datuk Hamidah Osman, menafikan dakwaan kononnya beliau mencekak kolar baju calon Parti Keadilan Rakyat (PKR) Parlimen Gopeng, Dr. Lee Boon Chye dalam satu insiden di Taman Tasek Permai, dekat sini Ahad lalu.

Hamidah yang juga calon Barisan Nasional (BN) Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Rapat turut menafikan dakwaan Boon Chye kononnya beliau merampas kamera seorang individu dalam insiden tersebut.

"Saya seorang wanita, kalau saya boleh buat begitu (mencekak kolar baju), hebatlah saya," katanya dalam sidang akhbar di sini hari ini.

Laporan akhbar hari ini memetik kenyataan Boon Chye yang mendakwa Hamidah bertindak mencecak kolar bajunya dalam pertengkaran ekoran pembukaan markas PKR berhampiran bilik gerakan BN di taman perumahan tersebut. - UTUSAN ONLINE

P/s : Lee Boon Chye adalah antara beberapa individu dari kalangan pemimpin pembangkang yang dikesan menyertai Group Facebook ' Murtad in Malaysia & Singapore' yang pernah bikin kecoh dua tahun lalu.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wah ahli parlimen tu bapok ker sampai wanita boleh kuat cekak kolar bajunya..nampak sangat MENIPU

Tanpa Nama berkata...

La! dgn pompuan pun nak gaduh ka? betui2 pondan mcm jambu2 si AlJubs tu jugak.. manja lembikkk!! kahkahkahkahkekekekekiok!!

مهمد شفاريز berkata...

Najib pun leh takut ngan kak mah

مهمد شفاريز berkata...

Yg ak taw,manja dan lembik,sorang je kat malaysia ni,si shaiful bukhari tuh

Tanpa Nama berkata...

Alahai, jantan takde telor ke Cina haram jadah tu. Pompuan cekak kolar baju dia tak boleh nak tepis??

Kah kah kah kah kah kah... malu la ko jadi lelaki. Lebih baik ko jadi bapok je Lee Boon Chye

مهمد شفاريز berkata...

G taw kat shyfool tu dulu ea

Tanpa Nama berkata...

Saifol lembik sebab kene bantai dengan jantan tua. Ni bapok tua lembik kene cekak sama wanita lemah... kah kah kah kah kah kah kah... maharajalawak pun tak berani buat cerita camni...