Tuesday, April 02, 2013

Kebiadaban Latheefa Koya Ke Atas Kakitangan JPN Dicemuh Penonton Di Youtube

Tindakan puak PKR menyerang petugas JPN dan memuat naikkan di laman Youtube ternyata memakan diri. Hasilnya kecaman demi kecaman diterima dari penonton.

Kebiadapan Latheefa Koya dalam hal ini menjadi igauan buruk terhadap dirinya sendiri sehinggakan dia teruk dicemuh penonton.

Ramai berpendapat bahawa dia tidak perlu terjerit-jerit dengan biadap dalam hal ini. Jika dia menggunakan bahasa yang baik walaupun tegas dan bersikap keras, tentulah dia tidak kelihatan sebagai pihak yang KALAH dalam hal ini.

Inilah antara elemen-elemen tumbangnya PKR pada PRU13 ini. 


9 comments:

Anonymous said...

Macam beruk? Dan yg dibelakang itu tulin lahir di malaysia? Ingat dia saja ada ilmu dan punyai perangai seperti beruk, majority pun boleh lebih ganas dan jadi beruk gila! tak ada adab! Simply celaka!

Anonymous said...

aku rasa mamat tu terdiam sebab dia pun penyokong pkr sebenarnya.. tapi diperhanjengkan sedemikian rupa.. padan muka

Anonymous said...

Dia pun pendatang gak..tak silap umur 12 thn dtg M'sia. Tapi heran kenapa yg. takde IC ni kaum India..ni bukan zaman Jepun sampai dah berusia baru tau nak ber IC..atau ni India mari...

Anonymous said...

org melayu pun ramai yg miskin gak. tapi tahu tanggungjawab sebagai warganegara. duduk ulu tembeling pun tetap daftar kelahiran. apa sebab india2 ni yang duduk tepi2 bandar boleh takde ic? sah pendatang haram. celaka punya betina.

Anonymous said...

KuaNG Ajaqqqqq ! latipah koyak!

cikgu rokiah said...

entah lah...aku langsung tiada masalah langsung ngan JPN...masa umur 12 , tukar IC baru & sewaktu IC hilang...so far dah 3 kali berurusan ngan JPN...ambil borang...fill up & hantar...langsung tiada masalah....
..tinggi tahap kesabaran pegawai tu...dorang saje nak buat provokasi...ambil video dan kaitkan ngan UMNO....

Unknown said...

macam kera kena belacan...dia datang bulan agaknye sebab tu dia marah sangat bagaikan darah haid dia...kesian Orang PKR, Kami org sarawak yg dikatakan mundur pun tak macam tu bila berurusan dengan mana2 pihak di pejabat2x kerajaan...SIAL dan BIADAP betol perempuan tuh!!!

Anonymous said...

Lateffa Koyak PKR talam dua muka di Sabah mereka mempersoalkan pemberian IC kepada yang layak. Tapi di sini mereka marah pula kepada JPN kerana kononnya tak bagi IC kepada yang layak.

Unknown said...

Dasar koyak