Jumaat, Mei 31, 2013

Disekat Masuk Sabah, Nurul Izzah Dibiar Berlapar?


Nughul Ijjah tak dibenarkan masuk ke Kota Kinabalu... Selepas mendarat di Lapangan Terbang KK... Dan diarahkan pulang semula ke Kuala Lumpur... Lepas tu mengadu kat bapak dia... Dia tak diberi makan dan minum... Habis tu KFC yang dah siap bungkus depan dia tu siapa punya? Anak, mak dengan bapak sama je perangai... Kuat muhong...

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woi anak puaka nurul izzah... apa ko sibuk nak ke sabah tu. Kami penduduk lembah pantai nak ko buat kerja kat sini. Jalan berlubang lubang, peniaga haram jadah cina bersepah sampai jalan jem, kawasan loji tgh bina buat penduduk seksa. Walaupun aku tak pangkah ko, bila dah menang tu buat la kerja. Aku haramkan setiap sen gaji yb ko terima tu sebab tak jalan amanah rakyat. Sudahlah 2 hari nak pilihanraya baru nak turun jenguk. Nasib baik org PAS tolong undi ko.Cuba ko kira sejak 2008, berapa kali ko jenguk kawasan parlimen ko ni? Kalau ko jiran aku, dah lama aku tampor je sampai biol.oooo... apa kelas ko nak duduk kawasan melayu. celaka la ko nurul izzah anak puaka.

Tanpa Nama berkata...

eh.. org umno meroyan ni dulu aku tampor kang.. aku haramkn setiap sen yg Umno songlap dari dulu, kini & selamanya smpai akhirat...

Tanpa Nama berkata...

ANAK BAPAK ANUWAR B IABRAHIM (B.A.B.I)(

Tanpa Nama berkata...

Memang Nurul Isap ni anak hasil hubungan songsang