Isnin, Mei 06, 2013

Pakatan Rakyat Mulakan Himpunan Haram Malam Ini

Siapa yang marah? Rakyat? Atau Anwar yang marah? 

Sepatutnya Cina-cina lah yang marah kepada Melayu Pakatan Rakyat kerana menipu mereka kononnya mereka bakal menang. 

Akibat dari itu, Cina-cina ini berpusu-pusu mengundi DAP. Tetapi malang sekali, mereka ditipu PKR dan PAS.

Akibat Cina-cina kini dituduh bangsa rasis tak kenang budi.

Akibatnya Cina-cina kini apabila berselisih dengan orang Melayu, tiada lagi rasa kebersamaan.

Akibatnya, Cina-cina terus semakin teruk dilabel pendatang cuba merampas kuasa di kedai-kedai kopi dan pejabat-pejabat.

Nah sekarang himpunan apa lagi? 

Berhimpun untuk memuji -muja negara Fiji yang dijadikan kiblat?

Inilah kacau bilau pertama yang ingin dicetuskan oleh puak-puak pembangkang malam ini.


15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pukimamak punya bloger..buat penat Umno harbi bagi korang upah je..buat kerja mcm babi..lansung tak berguna pada Umno.Puak bloger celaka inilah yg meruntuhkan sokongan rakyat pada Umno..lain kali kerja pakai otak la..ni bangang tak habis2...korang pikir guna video lucah tu boleh pancing undi ke?....buat habis duit umno je..mampos lagi baik...

--Enchek Ibraheemm Aleee---

Tanpa Nama berkata...

haha, brader kat atas ni marah nampak. lek la brader. noob la kalah pru.

Tanpa Nama berkata...

anuar dah boleh blah dpd Malaysia!!!!!ko janji kalau ko tak dpt gi putrajaya ko akan bersara dan jadi pensyarah kat universiti luar negara....jadiiii!!!!sila tunaikan janji ko ANUAR!!!!aljuburi!!!!!

Tanpa Nama berkata...

-Enchek Ibraheemm Aleee---

Mak engkau tak ada puki ke ?
Engkau keluar dari jubor Mak engkau ke ?
Atau Engkau keluar dari Puki Babi ?

Ini lah pencacai ALjuburi

Tanpa Nama berkata...

Bagus. bangsa cina nak tunjuk diorang racisme dengan rakyat malaysia.diorang rasa diorang kebal dengan ekonomi.dulu kita rasa kita perluka undi cina untuk membentuk kerajaan, tapi dua pru berlalu, tapi kerajaan terbentuk tanpa orang cina. dan orang cina jangan lupa, EKONOMI MALAYSIA JUARA EKONOMI DUNIA DARI KEBIJAKSANAAN MELAYU. dan jangan lupa, kalau tanpa bangsa cina pun melayu masih membentuk kerajaan, dan kali ini, terima kasih.... MELAYU JUARA PEDAGANG DUNIA AKAN BANGUN KEMBALI. kami yang tak pernah ada racis dalam hati demi kamu, kini kami tunjuk pada kamu apa itu ULTRA-MALAY yang terpendam sekian lama demi kamu. kebangkitan bangsa MELAYU BERMULA.

Tanpa Nama berkata...

Sorry lah brother.Lu apa ada????! Gedung-gedung perniagaan yg tersergsm indah melaYU punya ka????! Mau cakap pasal ekonomi lagi....pi blah lah.UMNO yang memiskinkan orang Melayu agar dspat diperkudakan sewaktu PRU.Lihat Kelantan bagaimana teruknya di tindas oleh UMNO. APAKAH CINA yang memerintah Malaysia waktu ini.Royalti dinafikan.Leboh raya berkali-kali janji nak buat tapi........HAMPAS·.SO jangan salah cina rasis.Melayu UMNO lagi rasis KERANA MENINDAS BANGSA SENDIRI.

Tanpa Nama berkata...

--Enchek Ibraheemm Aleee---
6 Mei 2013 4:04 PTG dan 4:56 PTG

2 ekor babi neh adalah buRET Bean Army....yg menyamar sbg org Melayu kat sini...motif utk memanaskan hati org2 Melayu....puak pemakan babi neh mmg bangsa yg paling xreti berterima kasih di donia...

Jom kite BUY CHINESE LAST....lu punyer gedung2 besar pon kalo bukan org Melayu sbg oonsumer lu pikir boleh untong meniaga ka? len kali jgn makan babi byk sgt sbb tuh suke melulu saje ..xnak pikiaq panjang...

abuwafiy berkata...

Hoit.. kau ingat dengan pakatan menang, org melayu boleh bina gedung besar2 ke.. Ceh.. DiPerak, bila pakatan menang, org melayu lagi terpinggir, pejabat2 kerajaan dan SUK penuh dgn cina seluar pendek minta itu dan ini, tandas pun bau hancing.. ko ada otak ke takde.. akhirnya, PAS ciumle lutut DAP terketo-keto... Jgn ceng la.. kebanyakan penyokong pembangkang dari kalangan melayu yang dah berjaya hasil usaha kerajaan, dulu keluarga miskin, dapat masuk MRSM dan SBP, atau kelas RK dan dihantar keluar negeri ataupun U tempatan.. kalu ikut merit dan ekonomi keluarga, sah tak dapat dan silap2 noreh getah macam bapaknya..

Tanpa Nama berkata...

Enchek Ibraheemm Aleee ni dari Red Bean punya geng.Semua blog pro kerajaan dia masuk dan tulis komen kurang ajar yg sama...Nak kacau je keje mereka..barua zionist.

Tanpa Nama berkata...

Tengok bahasa dah tau sekor2 monyet UMNO ni bodoh stok belajar kolej je. Otak pprt. Aku malu ada melayu macam ni. Selagi umno memerintah selagi tu lah minda melayu sampah balaci macam korang ni ada. Tak habis2 cina la india la melayu la. Dasar racist dah bodoh baghal nak salahkan kaum lain. Buat malu mak bapak je. Kalau mak bapak korang pun mcm ni mmg tak patut la korang mcm ni. Semua dasar otak pprt baik duk dalam gua je la. Org suruh belaja pandai korang merempit. Bagusla yang tinggal dalam umno semua dasar tipu orang kampung yg bebal je macam korang ni. Memang dasar sampah.

Seri berkata...

dah kalah buat mcm orang kalah...nak menang tunggu la pru ke14 pada 2018...

Puteri berkata...

blogger pro-pakatan dan anon2 PR yg komen semuanya extremely menonjolkan bangkangan. naper spesies ini didoktrin sedemikian rupa? kami anon better nation x der pun nak mengata lebih2.

Berlonggok kerja yg berfaedah yg perlu dilaksana utk berkhidmat dan ikram muslimin demi keluarga, komuniti setempat, daerah, negeri waima agama, bangsa dan negara.

apa korang nihh x der keje buat ker hape? owrghh lupa, PR bayar gaji untuk korang buat keje2 provokasi kan? ramai rakyat jelata yg ber blogging. dan ramai yg ikhlas berbakti dgn niat semata2 kerana Allah tanpa apa2 imbuhan pun.

senang cakap kami tak ada tuan pun.

Menanti apakah hikmah sebenarnya yg Allah swt mahu tunjukkan kepada umat manusia di bumi bertuah Malaysia ini...

Tanpa Nama berkata...

Hmm. Pelik? Orang yg sokong pr kebanyakan suma keje bagus. Grad oversea/dekan. Nak amik upah dari pr lagi? Tak mungkin... Kami bukan tak berduit..
Yg amik upah tu standard mat rempit yg kacau ceramah pr brader... Pakcik2 muka samseng yg alif ba ta pun tak hafal. Yg pempuan2 pakai sexy kpop die hard sokongan najib. Yg makcik2 jenis banyak mulut riuh sekampung.

Jgn samakan org pr dgn bn...

Tanpa Nama berkata...

Memang jelas terang lagi bersuluh banyak stok stok pensyarah dan guru yg membangkang. 470k aja kot. The rest semuanya memenuhi kehendak industri yg BUKAN bidang pendidikan.

Memang boring dan mual berbicara sama kamu kerna memang lahiriah kamu dicipta utk jadi spesies begitu.

*guru masih dihatiku

Tanpa Nama berkata...

Pilihanraya sudah membuktikan bahawa rakyat malaysia masih menyokong bn sebagai pemerintah. yang menentang hanyalah sebilangan kecil.. tindakan patut diambil kepada mana2 pihak yang cuba menimbulkan isu pilihan raya dan mengadakan himpunan haram.. ramai lagi rakyat malaysia menyokong bn, semua orang patut sedar dan hormati hak orang lain sebagai pengundi juga..