Rabu, Mei 22, 2013

Venus Cheng Gadis Pengganas Cina

Hairan bagaimana sundal semuda ini boleh sebiadap ini? Ketahuilah, sejak dahulu, spesis ini telah menjadi gundik komunis di dalam hutan bagi merelakan diri dijadikan santapan seks komunis haramjadah dan selalu ditembak mampus oleh tentera kita.

Sundal ini wajar ditangkap atau sekurang-kurangnya diusahakan untuk ditangkap melalui apa juga kaedah yang ada melibatkan dua negara. Itupun kalau dia benar-benar berada di luar negara. 

Kebanyakan spesis female bastard ini sengaja menipu lokasi.  Jika semasa kes sabotaj gereja dahulu, pihak PDRM dengan segera menangkap 'penjenayah Facebook'. Mengapa apabila melibatkan kaum yang ini, polis kelihatan berlembut? Jika alasan berada di luar negara itu tidak membolehkan apa-apa tindakan dibuat, maka secara rasminya, itulah kaedah yang dibenarkan untuk melakukan kebiadabapan. 

Baiklah. Maknanya, dengan mudah sahaja penetapan lokasi dibuat dan anda akan 'dibenarkan' melakukan provokasi melampau (?)





4 ulasan:

Esperalzi berkata...

Alah tangkap pun tak guna..bila kena tangkap, dia bawa mak bapak dia, wakil2 DAP, PKR, SUARAM, lawyer dia..buat sidang akhbar, menangis2, minta maaf, janji tak buat lagi..mak bapak dia pun minta maaf..lepas tu Najib akan lepaskan dia..Melayu mana berana jentik Cina, Cina saja berani jentik Melayu..kalau ditangkap Cina ni, nanti Melayu dituduh racist pula.

Tanpa Nama berkata...

Itu dulu bro. Sekarang ni, we fuck the Chinese 1st.

Tanpa Nama berkata...

Aku sokong esperaizi.. betul betul betul..

Tanpa Nama berkata...

x payah tangkap.. suh imigresen tahan dr masuk malaysia jer.. biar dia terkontang-kanting kat sana bila visa da lupus