Thursday, July 18, 2013

Alvin Dicampak Ke Penjara Sungai Buloh, Vivian Ke Penjara Kajang

Dua sundal porno Cina , Alvin dan Vivian yang menghina agama Islam dan umat Islam di negara yang mempunyai 62% penduduk beragama Islam ini,  tidak dibenarkan diikat jamin di mana Alvin dicampak ke Penjara Sungai Buloh dan Vivian dicampak ke Penjara Kajang. Mahu seronok? Berseronoklah dengan penuh siksaan dari para narapidana di penjara. 

6 comments:

Megat Alam Gempita said...

hahaha tak leh lagi nak berdojong!

Anonymous said...

Mampus la babi2 ni kena taji dlm penjara nanti. Padan muka!

Anonymous said...

cantek..
yang jantan kena liwat dg balak2 hardcore kat dalam tuh..
yang betina....nasib kau laa babi..
cina dan babi tak dapat dipisahkan..
(terkecuali saudaraku yg muallaf)
salam ramdhan.

Anonymous said...

Sure kena isap,pelir banduan senior, yg betina sure kena buat licking good kat banduan pempuan lama..yg jantan sure kena liwat lepas tu..

Anonymous said...

Pada saya apabila mrk tidak dibenarkan diikat jamin dan dimasukkan ke penjara sementara menantikan perbicaraan lebih kpd melindungi kedua2 mrk dari org2 yg tidak berpuashati dgn kebiadapan mrk. ini ekoran kes seorg lelaki cina yg menghina islam (kalau tak silap di klang) yg mana beliau diculik & dipukul oleh sekumpulan lelaki sebelum dilepaskan. kalau tak silap beberapa lelaki dari kumpulan tersebut telah ditahan utk siasatan.
Saya hanya berpuashati kalau mahkamah menjatuhkan hukuman penjara utk tempoh yg lama utk mereka (maybe antara 5-10 tahun serta denda dgn jumlah tunggi). itulah harga yg setimpal yg perlu mrk bayar krn tidak menghormati agama dan sensitivi dlm masyarakat yang berbilang kaum.
Namun saya masih khuatir, pada peringkat awal shj ada liputan pasal kes nih, lepas tuh senyap begitu shj (mungkin lenyap dgn pihak tertentu menimbulkan kontroversi lain utk alih perhatian rakyat).
Kat malaysia nih, dah byk kes yg penuh kontroversi, hanya hangat di peringkat awal, sebelum sepi selepas beberapa kali perbicaraan... :(

hisemudinkasim.blogspot.com said...

inilah babak-babak klimaks yang dinantikan oleh seluruh rakyat Malaysia khususnya yg beragam Islam. Dengan pendakwaan ini ia menjadi peringatan kepada mereka yang sering mempersendakan Islam.

http://hisemudinkasim.blogspot.com/2013/07/alvin-dan-vivian-hina-islam-mahkamah.html