Jumaat, Julai 12, 2013

BiaDAP ! Sepasang Sundal Porno Ajak Umat Islam Berbuka Dengan Bak Kut Teh

Lihatlah benih-benih haramjadah di bawah yang semakin berani apabila Melayu berpecah. Sukakah kita dengan tumbuhnya bibit-bibit seperti ini? Adakah mereka menunggu ahli PAS dan PKR yang beragama Islam yang mereka sokong untuk berkata " Maaf, saya tak makan babi " . Inikah yang dikatakan oleh pemuka kafirin yang selalu berbangga kononnya selepas berkawan dengan PAS, DAP lebih mengenal Islam. Bodohlah jika mereka yang mengaku Muslimin dan Muslimat masih bersama Pakatan Rakyat.



Ia tidak akan eujud tanpa sokongan politik dan tidak ada teguran dari orang Islam dalam dunia politik. Mereka akan terus menjadi cacing yang mengorek mata kita sehingga suatu hari nanti kita akan buta. Mereka cuma segelintir. Tetapi mereka dibela oleh ahli-ahli politik di pihak yang kita tahu di sebelah mana. Orang-orang Islam dalam PR tentu gembira atas penghinaan ini.


4 ulasan:

raismazzadam berkata...

Yg aku pelik pihak yg mempunyai kuasa pun tak de ambil apa2 tindakan...takkan 2 babi ni PM kena bersemuka dan merayu jgn buat lagi..cukuplah babi namewee dah bodohkan kerajaan...aku tak nampak keberkesanan jika pihak pembangkang bersuara sekalipun....sbb kuasa di tangan pihak lain...tanya kerajaan apa tindakan yg telah mereka ambil sampai babi-babi ni boleh pijak kepala kita...fikirkan

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan UMNO pun macam babi tak berani ambil tindakan... Aku akan sokong.. kalau UMNO bertegas ni lembik biar PAS kawan dgn geng BABI

Tanpa Nama berkata...

Jawapannya mudah sebab PAS nak jadi/kelihatan seperti babi...

Apalah sangat dengan babi, dari berkawan dengan UMNO...persepsi yang PAS tanamkan kepada penyokongnya memang telah menampakkan hasilnya.

Itulah harga bila duduk dalam kandang bak.....ko nak berbuka pun dia suruh ko makan bak....nasib ko lah lebai labu....lebih2 ko boleh salahkan UMNO juga....

Wak Labu berkata...

sekarang ni dah ade Bak Kut Teh yang 'halal' ianye terdapat di restoren cine muslim........