Selasa, Julai 30, 2013

Ini Sebab Mengapa Penganut Komunisme Perlu Dihapuskan Dari Tanah Melayu


Siapa Cina Komunis yang layak dipanggil pahlawan kemerdekaan? Setiap seekor lahanat komunis pada ketika itu BUKAN WARGA NEGARA INI. ORANG CINA ADALAH PENDATANG YANG TIDAK PERNAH DIALU-ALUKAN OLEH PRIBUMI DI NEGARA INI SEBELUM PEMBERIAN KEWARGANEGARAAN DIBUAT PADA TAHUN 1950An. INI ADALAH FAKTA.

MALAH, RAMAI JUGA YANG BUKAN LAHIR DI TANAH INI.

Jika mereka bukan warga tanah ini, apa layaknya disebut pejuang kemerdekaan. Jika demikian, KITA WAJAR MENDAHULUI NEPAL GURKHA DALAM PEMBERIAN KEWARGANEGARAAN. BUKAN KEPADA CINA DAN INDIA! Ini kerana Gurkha lebih jauh berjasa dari Cina-cina ini.

Bagaimanakah mereka tergamak menyebur merekalah pejuang kemerdekaan sedangkan MEREKA HANYA SUNDAL-SUNDAL BAJINGAN yang dipersenjatai oleh British untuk menentang Jepun yang kemudian, BERPALING TADAH, MELAKUKAN KHIANAT dengan menentang British DAN ORANG MELAYU!

ANAK-ANAK HARAM HASIL PERSUNDALAN DI LOMBONG-LOMBONG BIJIH ini kemudiannya DIBIAYA OLEH SOVIET UNION, dibantu oleh SUKARNO untuk menjadikan MALAYA sebagai negara JUNTA berpaksikan komunis.

SISA-SISA DOKTRIN inilah yang merebak ke Indo-China mencetus pembunuhan jutaan penduduk di KEMBOJA dan VIETNAM!

SEDARKAH KITA JIKA BINTANG TIGA BERJAYA MENGEKALKAN KUASA MEREKA SETELAH JEPUN MENYERAH KALAH, PEMBUNUHAN KEJAM ALA KEMBOJA DI TAHUN 70AN TENTU SEKALI PERTAMA-TAMA KALINYA AKAN BERLAKU DI MALAYA.

Syukur Alhamdulillah, Allah tidak mengizinkannya. 

TETAPI, HARI INI, BENIH-BENIH SUNDAL LOMBONG TIMAH MAHU KOMUNIS DIAGUNGKAN.

SALAH SIAPA? SALAH KITA KERANA TIDAK MENGUASAI PERFILEMAN SEJARAH DALAM MENYEBAR FAKTA? TENTU SEKALI. Jika tidak kita tidak akan tersentak dengan pembikinan THE NEW VILLAGE.

Jika secelaka itulah Komunis bakal mendurjanai negara, dengan nyawa penganut Islam yang terdiri dari orang Melayu yang nyaris disembelih jutaan jiwa, tiada sebab untuk ORANG ISLAM  TIDAK BANGKIT UNTUK MEMBANTERAS AGENDA MENGAGUNGKAN KOMUNISME.

Hakikatnya, tiada nama 'pejuang' yang layak untuk segerombolan gerila bukan warganegara yang dibiaya oleh BRITISH untuk menentang JEPUN, kemudian berpaling tadah dan menagih pembiayaan RUSSIA dan INDONESIA untuk menerapkan KOMUNISME ala junta seperti di VIETNAM yang tentu sekali alternatif realitinya bakal menyaksikan pembunuhan besar-besaran ala Cambodia berlaku untuk kali pertama dalam peradaban manusia di TANAH MELAYU akibat tangan tangan mereka dan tangan tali barut mereka yang berbangsa Melayu dan berotak Marxist.

Tiada ulasan: