Monday, July 29, 2013

Bapa Sanjeevan Mahu Dedahkan Sesuatu Kepada KPN

Hairan, mengapa jika ini tidak berkaitan politik mereka sendiri, bapa Sanjeevan tidak menggunakan platform PR untuk mendedahkan apa yang ingin didedahkan, sebaliknya memilih untuk bertemu Ketua Polis Negara. Kita nantikan.

Bapa Sanjeevan: Saya mahu dedahkan sesuatu kepada KPN = ASTRO AWANI


KUALA LUMPUR: Bapa kepada pengerusi MyWatch R Sri Sanjeevan - yang kini masih dalam keadaan 'kritikal' - berkata bahawa beliau ingin jumpa dengan Ketua Polis Negara (KPN) untuk 'mendedahkan sesuatu'.

"Apabila anak saya pulih saya fikir saya mahu bertemu dengan Ketua Polis Negara (Tan Sri Khalid Abu Bakar). Saya perlu mendedahkan sesuatu kepadanya, " P. Ramakrishnan, 64, memberitahu Astro Awani dalam satu perbualan telefon.

Walau bagaimanapun, ejen insurans itu tidak mahu mengulas lanjut mengenai maklumat yang dia mahu menyampaikan.

Ramakrishnan berkata, beliau yakin dengan kepimpinan Khalid untuk menyiasat kes ini, tetapi menambah bahawa "ada orang dalam pasukan polis saya tidak dipercaya".

Ramakrishnan kini di Hospital Serdang dengan ahli-ahli keluarga yang lain menanti anaknya yang berumur 29 tahun itu pulih. Sanjeevan ditembak pada hari Sabtu oleh dua lelaki bersenjata bermotosikal di Jempol.

"Saya yakin dengan KPN. Kenyataan beliau sangat jelas. Saya yakin bahawa mereka akan menyelesaikan masalah ini ... tetapi ada orang dalam pasukan polis,  tidak  boleh percayai, " katanya.

Beliau berkata bahawa Khalid adalah" orang yang sangat cekap "dan baik, seperti bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan.

Ramakrishnan berkata kenyataan polis "bercanggah" kerana Ketua Polis Negeri Sembilan Osman Salleh "mendakwa bahawa anak saya tidak membuat laporan mengenai ancaman kematian tetapi saya sangat yakin dengan apa yang dia  yang dilakukannya  walaupun saya tidak gembira dengan  hal tu."

2 comments:

Anonymous said...

Chit podah

Anonymous said...

YANG KENA TEMBAK SEMUA ORANG INDIA DAN MELAYU YANG MENYOKONG KERAJAAN.. PELIK LA..