Rabu, Ogos 21, 2013

Mengapa Jatuhkan Moral Polis?

DAP celaka haram jadah dengan terang-terang menunjukkan simpati kepada kumpulan samseng yang mampus dibasmi pasukan polis.

Malahan ada blog pro-kerajaan dari utara menceritakan dengan ibaratnya menggunakan suara gangster ini soal ugutan-ugutan ke atas pasukan polis oleh pasukan gangster.

Apa bezanya si DAP dengan penulis blog itu? Berkoordinasikah? Mengapa perlu digertak polis sendiri? Jika ada maklumat, salurkanlah ke pihak polis. Kenapa nak bercakap seolah-olah diri sendiri anggota kumpulan gangster? Cukup tak faham.

Jika polis terpaksa berhati-hati dan berjaga-jaga dengan tindakan balas dendam kumpulan gangster ini, maka di mana selamatnya negara ini? Adakah penulis blog dan pencelaka DAP laknatullah ini membayangkan negara ini perlu takutkan gangster yang sedang DICANTAS?

Menulis janganlah sesuka hati seperti menjatuhkan moral orang yang melakukan kerja mulia - memastikan hidup anak bini mak bapak dan diri anda sendiri selamat.

JIKA BENAR POLIS DIGERTAK SEDEMIKIAN RUPA, NYATAKAN SUMBER DARI MANA GERTAKAN ITU DIBUAT. JIKA BENAR,  JANGAN SOROK.  MENGAPA BERCAKAP SEPERTI ANDA ADALAH SEBAHAGIAN GANGSTER?

Kepada pihak polis, jika ada pembalasan dendam oleh gangster-gangster ini, sila buru dan hapuskan dengan usaha yang tiga atau empat kali ganda lebih keras dari sekarang. KAMI SENTIASA MEMBERI SOKONGAN MORAL! Bukan kerja kami menjatuhkan moral polis.



Tiada ulasan: