Wednesday, October 29, 2014

Apabila binatang berhimpun..

Binatang kalau dibiar berhimpun beginilah jadinya. Habis petugas keselamatan di baling telur. Jika di negara barat, kekerasan oleh penunjuk perasaan ke atas pihak berkuasa berasaskan perjuangan atas jalan mereka bagi melindungi kepentingan rakyat, binatang-binatang ternakan Anwar Ibrahim digunakan untuk mempertahankan dirinya dari dihukum atas tuduhan berjubur.

Orang yang berakal, mengetahui bahawa seseorang pemimpin, mencipta para penyokong supaya dapat membela para penyokongnya, menjadi benteng kepada rakyat.

Tetapi binatang-binatang ternakan Anwar, melanggar hukum tersebut kerana menjadi macai berat untuk Anwar, seorang pemimpin, yang mencipta penyokong, untuk membela dirinya, untuk menjadikan rakyat sebagai benteng dirinya.

5 comments:

profit said...

Mana dia ulamak2 yang terror?Mana dia fatwa keatas melawan pihak berkuasa?Fatwa menghina undang2,bukan "SEOLAH OLAH"menghina ugama.

Anonymous said...

ADA JUGA ULAMAK ULAMAK YANG BLOODYFUL NI JUNJUNG TINGGI PELIWAT NEGARA...

MELIWAT TUL HARAM.... ORANG NI YANG DI JUNJUNG..

ULAMAK MODEN LGBT PLURALISMA.....LIBRALISMPA... PENDEK KATA SERBA BOLIH

Anonymous said...

kt luar negara pemimpin berhempas pulas sanggup ke penjara demi rakyat, kt malaysia rakyat bodoh berpanas berhujan untuk menyelamatkan seorang pemimpin yang sudah didapati meliwat.

Anonymous said...

silap tu.. bukan menyelamatkan seorang pemimpin tapi "seekor peliwat"

Anonymous said...

Septutnya menteri dan penyokong Ida dan EO dok d depan penyokong peliwat tu..Ini x abis x abis polis d jadikan kambing hitam politik kedua dua pihak