Jumaat, Februari 06, 2009

Anwar Rancang 'Serang' Masjid Ubudiah Bersama DAP

Ini yang baru diterima, Kesahihannya hanya terbukti apabila melihat situasi dari masa ke semasa. Anwar dijangka merancang kucar kacir dengan menyeru semua bangsa yang menyokongnya membuat havoc di Masjid Ubudiah, Kuala Kangsar. Bila? Tidak pula diberitakan. Yang pasti, esok sudah tentu Sultan Azlan Shah akan menunaikan solat Jumaat di Masjid Ubudiah bersama Raja Nazrin Shah kerana majlis angkat sumpah MB Perak baru akan berlangsung di Istana Iskandariah, Kuala Kangsar selepas solat Jumaat.

melayu berkata...
salam saudara2.. pemimpin2 tertinggi PR bermesyuarat td.. mereka dh rancang nk wat satu `havoc' di masjid ubudiah kuala kangsar... golongan komunis n hindraf pun join, so berdoalah semoga Allah menunjukkan kekuasanNYA kepada golongan2 munafik dan kafir harbi ni.... semoga Allah sentiasa melindungi org2 yg benar.............
2009 Februari 6 01:11

ipohmelayu berkata...
td masa sidang akhbar di kediaman MB, Ngeh duk blakang Nizar, ramai dgr trmasuk saudara anwar ibrahim Ngeh cakap kt Nizar, u cakap apa yg i suruh cakap je. jgn cakap yg lain.. saudara anwar yg duduk sebelah nizar pun geleng kepala sb nizar mmg boneka DAP komunis.. dan esok mereka rancang nak desak tuanku bubar DUN. mereka nk wat demo di Kuale.. deme mmg udah derhaka sb deme gila kuase...
2009 Februari 6 01:14

Jika benar ini yang dirancang Anwar, para penyokong kestabilan politik dan ekonomi, orang Islam yang mempertahankan kesucian masjid, dan semestinya rakyat yang setia kepada raja, prinsip kedua rukun negara, perlu berkumpul bagi mempertahankan Sultan Azlan dan Raja Nazrin.

Wallahualam Bisawab.

8 ulasan:

Medan Info Kita berkata...

Mintak IGP arah tangkap aje semua yg terlibat & SUMBATkan dlm lokap, tahan mereka seminggu, gerenti lepas nie tak berani dah.. betulll, tak percaya cuba buat..

Sebab yg ramai2 ikut Anwar nie semua bukannya ade rekod berjuang zaman reformasi dulu, pendekar2 reformasi yg dulu semua dah taubat tak akan kena klentong si Anwar nie..

Beruk2 yg ikut Anwar ramai sebab PKR dah menang..., dulu berok2 nie tak pernah nampak muka pun...

Desperado berkata...

Ipohmalay...itu le koroje deme, tak dapat sesatu bende, berimpun, buat kaco, bertengking...ntah hapa-hapa ntah! Letak racun tikus je dalam makanan dia nanti!

TAIPINGMALI berkata...

Jika Anwar dan pengikutnya ingin menyerang Masjid Ubudiah. maka kita perlu bunuh dia dan campakkan ke Sungai Perak biarkan mayatnya hanyut di Sg Perak seperti mana Birh di bunuh di Pasir Salak.

Kita jgn bunuh lah biar polis yang tembak dia,

kita baling kasut ke muka dia cukuplah.

Dia ingin mengalih minda rakyat untuk membela dia dan jika dia ditangkap kerana kekecohan maka rakyat dan pengikutnya akan lupa kes liwat beliau.

Kerajaan BN akan terus dipersalahkan.

zidlan berkata...

saya sokong kalau UMNO perintah tp bkn campuran dgn MIC or MCA yg mcm PAS buat. Tp apa jaminan yg 3 ADUN lalang tersebut tidak akan melompat semula? Biar rakyat yg tentukan semula proses demokrasi ni.

Sedingin Salju berkata...

Ha itulah gila kuasa encik. Dah masuk syaitan dalam badan.

Belacak berkata...

Penyokong PR bukanya ramai!. Yang jadi nampak ramai tu sebab depa import dari luar. Tak caya tengok bila ada demontrasi balik-balik orang itu yang kena tangkap. Yang ramai kat stadium perak dan rumah MB pun adalah terdiri dari IMPORTED DEMONSTRATOR yang memang dia orang angkut keseluruh negara di bayar gaji untuk buat huru-hara!

Belacak berkata...

Mari kita cadangkan kepada Tuanku Sultan lucutkan darjah kebesaran Dato' Seri yg dianugerahkan kpd Nizar sebab menderhaka!

IPOHMALAY berkata...

lucutkan semua darjah penderhaka.. humban rakyat menderhaka ke laut..

demer nak jadi orang perancis yang dituba yahudi zaman napoleon dulu..

melayu islam apa? bangang punya manusia..

otak senang kena jerat dengan yahudi..