Isnin, Februari 22, 2010

Sisters In Islam Wajar Tutup Kedai

Jelas dan terang. Sisters In Islam ditempelak oleh PAS dan Puteri UMNO. Jadi atas dasar apakah relevannya Sisters In Islam untuk kekal menggunakan perkataan 'Islam' pada pertubuhn tersebut.

Tetapi kita tidak juga dapat menentang salahguna perkataan Islam bagi sesebuah perjuangan kumpulan yang hakikatnya berjuang untuk kepentingan serndiri. Contohnya PAS. Terlalu banyak yang PAS 'pusing' demi kepuasan sahabat kafirnya.

Tetapi, SIS telah jelas merupakan kumpulan yang tidak Islamik tetapi berjuang menegakkan agenda liberal dengan kononnya memihak kepada wanita-wanita Muslim.

Mereka tidak pernah mencetuskan polemik yang menguntungkan Islam dan mereka sebenarnya kelihatan lebih munafik lagi lebih kafir dari golongan kafir zimmi di negara ini kerana cuba menjadi jaguh dalam isu-isu berkaitan islam dengan menunjukkan penentangan mereka ke atas hukum-hukum islami.

Sisters In Islam wajar dimalukan dengan protes agar kumpulan ini dibubarkan kerana agenda masonik mereka terlalu jelas kelhatan. Malah dewasa ini, mendengar nama Sisters In Islam sahaja sudah cukup memberi gambaran bahawa ianya merupakan sekumpulan orang 'jahat' yang berpura-pura membela Islam tetapi hakikatnya cuba merosakkan susunatur ketertiban dan keluhuran ajaran Islam itu sendiri.

Hari ini, ramai orang Islam yang membenci SIS dan SIS hanya didokong oleh pertubuhan-pertubuhan bukan Islam yang mempunyai agenda untuk menghakis pengaruh Islam di negara ini.

Mereka juga kelihatan seperti tidak memerlukan sokongan orang Islam selama ini kerana mereka telah hanyut dan asyik kerana disokong oleh golongan anti-Islam di negara ini.

Maka untuk apa Sisters In Islam terus wujud? Bubarkan sahaja pertubuhan yang 'membawa sial' ini. Ia tidak relevan lagi. Ramai yang sudah tahu agenda pertubuhan ini.

Atau mungkin 'kebangkitan' fizikal yang mereka nantikan? Itu semua tidak perlu. Cukup sekadar dengan perang saraf yang menunjukkan kita orang Islam membenci SIS. Seperti menulis di ruangan-ruangan majalah dan akhbar, mencetak dan mengedarkan poster dan risalah butir-butir fakta dan hujah yang menghentam SIS barangkali?

11 ulasan:

sunsnake@budakbalun berkata...

nak mampus ke ko ni??
pi kutuk SIS.. ko tau ke sapa orang kuat SIS ni??

Bukan anak idola korang? Marina Mahathir?
Bukan Ayahanda korang? Pak Lah?

chaiitt!! Menghina anak-anak diaorang sama la dengan menghina melayu!! sebab depa pimpinan parti melayu!!

Bangsat betul mana-mana manusia yang menghina melayu!

nalapambu berkata...

Kini BN/UMNO sedang berada dalam ICU.

UMNO sendiri masih belum stabil, pergolakan disayap pemuda UMNO sedang hangat diperbincangankan oleh pencacai2 UMNO.

MCA, MIC, Gerakan tak perlu ditanya lagi - memang dah padam.

UMNO masih belum sedar tentang apa yang telah berlaku pada PRU12 yang lepas. Yang pasti Kelantan, Kedah, P Pinang, Perak dan Selangor termasuk Wilayah Persekutuan sudah dapat kami tawan.

Kaum bukan melayu sudah semuanya sedar akan hak2 mereka sebagai warganegara Malaysia. Kami tidak lagi boleh dikongkong dan di perbodohkan oleh UMNO lagi.

Anda akan saksikan kebangkitan suara kami, setiap kawasan majoriti kaum bukan melayu 100% akan jatuh ketangan kami.

Kami juga sudah mendapat sokongan kuat dari kaum melayu melalui PAS dan PKR. Sekarang kami juga tiada masalah untuk tawan kawasan yang tidak majoriti bukan melayu.

API KESEDARAN DARI KAUM BUKAN MELAYU INI TIDAK MUDAH DAPAT DI PADAMKAN OLEH UMNO.
BEGITU JUGA DENGAN SOKONGAN MELAYU DARI PAS DAN PKR TERHADAP KAMI TIDAK MUDAH DAPAT DITAHAN OLEH UMNO.

Kami akan terus maju kehadapan untuk menghancurkan UMNO. Kekuatan kami tidak mudah di patahkan oleh UMNO kerana kekuatan ekonomi dan sosial kami.

Ekonomi melayu adalah ditahap yang terendah, begitu juga taraf sosial nya, hampir 90% muda-mudi melayu sudah terjebak dengan DADAH dan semua gejala buruk seperti mat rempit, meragut, minum arak dan judi.

Tanpa melayu UMNO pasti akan runtuh.

ipohmalay berkata...

aku kutuk Marina Mahathir selama ni tak kisah pun... yah kau menggelabah kenapa... pikiran orang macam kau tertutup.. rosak.. sakit...

ini menunjukkan kami orang yang rasional.. bukan macam keturunan penyembah liberalisasi tu.. yang serban besar bakul... bertepuk tangan bila golongan tak sunat makan babi membaca petikan ayat suci tunggang langgang

aku berhak menyokong mana yang betul dan menentang mana yang salah

bukannya terpaksa menyokong mana yang salah demi menjaga hati mereka yang terpaksa diijabkabulkan demi satu kuasa memerintah yang sementara..

bercakap jangan macam nalapambu.. ular dan singa.. lambang tipu daya yahudi.. nalapambu tu lah yang dah lama patut masuk hospital mental... bodoh lagi maha ketinggalan...

go to hell lah nalapambu dengan ayat kau yang tak pernah berubah dari dulu.. keep on cut and paste benda basi.. hahaha

Tanpa Nama berkata...

lagisatu... orang macam korang elok banyak baca buku... pi merantau bukak minda skit..

daripada banyak ditutuh telinga dek penipu yang korang sembah..

idup pun buat semak je..

MymassaVoice berkata...

sunsnake@budakbalun tu tak baca ke member sekutu dia tulis kat bwh tu? bodoh punya melayu fuckatan...sanggup hidup menjilat lendir jijik kapir laknat!

Jebat berkata...

Salam…

Harap sahabat seperjuangan dapat linkkan blog saya kedalam laman blog sahabat

http://jebat2010.blogspot.com/

Pacifist berkata...

dah jelas dasar yg dibuat selama 52 ini yg menjadi pemangkin segala yg berlaku di malaysia.setakat mana Islam didaulatkan di bumi malaysia.penjajah sudah lama pergi,ttp kita masih mengagungkan pelembagaan mereka.tidak percaya kpd kekuatan agama sendiri,masih berkiblatkan barat.moden tidak semestinya barat.

CodeNameSomaliPirate berkata...

Salam Sdr IpohMalay

Sebentar tadi teman menghadiri satu majlis yang dirasmikan oleh YB Ahli Parlimen Tambun @ Menteri Kewangan 2.

Dengan bangganya beliau mengkisahkan tentang riwayat hidupnya yang pernah dihina dulu dan lihatlah sekarang apa jawatan yang telah di pegangnya!.

Sejak dulu lagi YB ini suka menjaja kisah kehidupan dan rumah tangganya yang perfect dan kejayaan mendapat anak-anak yang pintar!

Dengan bangganya juga pada hari ini dia membuat pengakuan kepada isterinya dihadapan ramai orang bahawa dia akan membawa isterinya untuk melancong ke semua 64 negara di dunia yang pernah di lawati.

Tahniah la wahai YB kerana tak pernah sepatah pun perkataan syukur kepada para pengundi yang telah memilihnya menjadi YB sejak 4 penggal dulu!

Terongpipit berkata...

Depa bukan Islam tapi mengaku saja Islam kot? Sebab tu jadi camtu sebab SIS guna hukum akai bukan hukum Islam. Kebanyakan ahli2 SIS berpelajaran tinggi tapi ada yang kureng!

IPOHMALAY berkata...

Kpd CodeNameSomaliPirate..

itu bukan kerusi husni.. itu kerusi kami... UMNO... dia adalah wakil yang diletakkan PM di situ..

kalau kurang arif politik strategi, boleh ikuti kuliah dimana-mana universiti yg menawarkan..

teman x tahu.. teman x belajor tinggi bab ini.. tp teman baca buku banyak jugak :)

nonbal berkata...

Ipoh Malay, sebenarnya saya sangat setuju tulisan anda mengenai SIS keparat ini. Maaf sebab saya baru terbaca tulisan ini selepas hampir setahun disiarkan. Saya pernah tulis menyanggah SIS ni didalam ruangan forum utusan dan minta Jakim pantau perosak islam yang licik ni. Mereka adalah feminist yang berkiblatkan guru ajaran sesat AMINA WADUT, jadi kewujudan mereka di Malaysia membawa corak ajaran si bedebah tulah. Saya akan menyahut seruan anda dalam menghentam SIS khurafat ni insyaAllah.