Thursday, January 20, 2011

Anwar Nafi Ajak PM Debat

Haha. Selepas diselar dengan sindiran sinis PM Najib, Anwar mengatakan bahawa dia tidak mengajak debat, cuma ajak berbincang. Apa punya turr lah.

Agaknya dia tahu apa yang diistilahkan sebagai sesuatu yang membolehkan dia jatuh demam. Nampaknya PM Najib mempunyai senjata ampuh. Apakah senjata itu? Rahsia ditangan beliau.

Anwar pasti ketakutan dengan demam yang mungkin membuatkan dia tak kebah-kebah.

“Saya tidak ajak PM debat, hanya berbincang” - Anwar

19/01/2011 8:02pm

ALOR SETAR, 19 Jan. - Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, beliau tidak pernah mengajak Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak untuk berdebat mengenai “Pelan 100 Hari” pembangkang sebaliknya hanya mahu berbincang.

Katanya, ia adalah perbincangan terbuka secara baik melibatkan pihak Perdana Menteri dan pihaknya yang mewakili Pakatan Pembangkang.

“Ia perbincangan secara baik... kita tengahkan pandangan kita, mereka jawab dan kemukakan pandangan mereka. Tapi mereka tak setuju. Sebelum ini kita ajak menerusi media. Semalam surat menyusul. Respons tak begitu baik,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menjadi anggota panel Program Bicara Tokoh bertajuk “Maqosid Syariah dan Masyarakat Majmuk” di Kolej Universiti Insaniah di sini hari ini. - Bernama

2 comments:

blogenstarz said...

Bukti DS Nagib masih menghormati Anwar.
Tidak mahu terburu2 membuat keputusan menerima pelawaan berdebat.
Nanti akan menganggu perbicaraan kes liwat

IPOH MALAY said...

betul... tapi lagi banyak kasi muka.. lagi berlebih bang nua ni