Khamis, Julai 14, 2011

Amerika Syarikat Pandang Serius Tindakan Ganas Polis Malaysia

Main aci kejar di Perancis, tak ganas lah. Gurau manja je.

Main polis sentri lututku di badanmu di Perancis. Tak ganaslah. Ok je.

Acara lepuk-lepuk manja dan balun-balun sayang di Canada. Belum ganas lah.

Pesta polis pijak demonstran yang cukup berperikemanusiaan di Canada.

Acara membanting cota ke perut di Britain, tak kejam, mengubat sakit pinggang.

Acara korek hidung oleh pasukan beruniform. Santai dan mesra di Sepanyol.

Acara kepala siapa tempurung besi di Sepanyol. Tidak ganas. Cuma menghilang migrain.


Kekejaman polis menyembur air kepada para demonstran di Malaysia. Kejam, ganas, dan tidak berperi kemanusiaan kerana boleh mengakibatkan mati lemas, paru-paru berair, sawan babi dan muka herot.

Propaganda tajaan rakyat tempatan yang bukan sahaja memalukan negara, tetapi memalukan diri mereka sendiri. Gi balik la. Jaga anak bini.

7 ulasan:

CIFUT berkata...

Tambahan... gas pemedih mata polis malaysia amat berbisa. Belum kena pun boleh sepital & terpaksa dibalut leher. Hahaha...

Tanpa Nama berkata...

Amerika ini adalah "sengaja nak cari pasal dan memang mencari isu " juga "sampai putus urat otak pun tak dapat di ajar".
Kalu lah Republik Tiong Kok jual ke semua nya reseb US$1.3 trillion, mungkin mungkin.
Tok osah jual barang kat dia bolih tak ?
Tapi tapi mungkin Saudi membeli ambil alih pulak ? !
arjuna waspada
changkat lobak.

Tanpa Nama berkata...

Betul3...kena pakai soft collar tu wpun kena gas pemedih mata.Dasar buta hati,tak tau bersyukur!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

January 2010 - 4.5 million dead in Afghan Holocaust, Afghan Genocide
The following is a January 2010 update on the carnage of the Afghan Holocaust that is clearly an Afghan Genocide as defined by Article 2 of the UN Genocide Convention.

At the beginning of 2010 As of mid-December 2009 it is estimated from the latest UN Population Division data that in Occupied Afghanistan post-invasion non-violent excess deaths total 3.4 million; post-invasion violent deaths total 1.1 million (assuming expert US-Australian advice that the level of violence has been 4 times lower in the Afghan War than in the Iraq War); post-invasion violent and non-violent avoidable deaths total 4.5 million; and post-invasion under-5 infant deaths total 2.4 million (90% avoidable and due to US Alliance war crimes in gross violence of the Geneva Convention – Articles 55 and 56 of the Geneva Convention Relative to the Protection of Civilian Persons in Time of War demand that an Occupier must supply life-sustaining food and medical requisites “to the fullest extent of the means available to it” but according to the WHO the “total annual expenditure on health per capita” permitted in Occupied Afghanistan is $29 as compared to $6,714 in Occupier US and $3,122 in Occupier racist, white Apartheid Australia).

There are 3-4 million Afghan refugees plus a further 2.5 million Pashtun refugees generated in NW Pakistan by the obscene war policies of war criminal Nobel Peace Prize Laureate Obama – this carnage involving 4.5 million post-invasion violent and non-violent excess Afghan deaths constitutes an Afghan Holocaust and an Afghan Genocide as defined by Article 2 of the UN Genocide Convention.



....................Iraqi deaths due to U S invasion is 1.455,590

Tanpa Nama berkata...

Mana gambar-gambar seksa banduan dan tembak-menembak budak-budak hari tu sampai mampos?

KL BOYZ berkata...

Terbaik...mantap...!!!

Blog 1 Malaysia berkata...

Ganas sgt











'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling bodoh dan tolol jika BN terus berkuasa..
http://Facebook-1Malaysia.blogspot.com/
Undi BN Undi HARAM- Media BN Media Porno. FUCK Pemimpin BN. Pemimpin BN mcm PUKIMAK.
http://blog1Malaysia.blogspot.com/